کد خبر: 37797
A

نایب رئیس فدراسیون فوتبال: قضاوت در مورد عملکرد داوران طبیعی است

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال گفت: قضاوت داوران در فوتبال کار بسیار سخت و شجاعانه ای است و داوران با دقت و تلاش فراوان این کار را انجام می دهند، اما همانطور که مسابقه ای را قضاوت می کنند، باید انتظار قضاوت شدن از سوی جامعه فوتبال و فوتسال را نیز داشته باشند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال: قضاوت در مورد عملکرد داوران طبیعی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز یکشنبه فدراسیون فوتبال، لیلا صوفی زاده در کلاس آموزش داوری فیفا در تهران گفت: دوره های آموزشی دانش افزایی منجر به ارتقا و به روز شدن علم داوران و تجهیز به دانش روز این رشته می شود و قطعا باید از کمیته داوران که چنین هدفی را دنبال می کند، قدردانی کرد.
رئیس کمیته زنان فدارسیون فوتبال همچنین ادامه داد: سیاست های فدراسیون فوتبال به گونه ای است که شرایط را برای ارتقا علمی و به روز شدن دانش داوران و مربیان فراهم می کند تا این افراد بتوانند خدمات بهتری را در راستای تخصص خود به جامعه فوتبال و فوتسال ارایه کنند و برای این منظور از مدرسان خوبی نیز بهره می گیرد.
کلاس داوری فوتسال زنان فیفا به مدرسی «سید صدرالدین موسوی » از صبح یکشنبه در مرکز ملی فوتبال آغاز شده و تا روز پنجشنبه هفتم دی ماه هفتم دی ماه ادامه خواهد یافت.
در این دوره 30 داور به همراه پنج ناظر حضور داشته و آخرین قوانین و مقرارت داوری را مرور خواهد کرد.
مراسم افتتاحیه با حضور علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، لیلا صوفی زاده، فریدون اصفهانیان، سعید قاسمی، حسن تیموری، شیرین نصیری و فاطمه فهیمی برگزار شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر