کد خبر: 37824
A

برنامه توسعه ای فدراسیون بدمینتون آسیا در ایران

فدراسیون بدمینتون آسیا در نمابری به فدراسیون ایران اعلام کرد که به دلیل تلاش های این فدراسیون در پنج سال اخیر اردوی پیشرفته توسعه بدمینتون را در ایران برگزار خواهد کرد.

برنامه توسعه ای فدراسیون بدمینتون آسیا در ایران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز یکشنبه فدراسیون بدمینتون، این اردو پس از تلاش های فدراسیون بدمینتون ایران در زمینه توسعه و استعدادیابی و با حضور بازیکنانی چون امیر جباری و ثریا آقایی برگزار می شود. این دو بازیکن در سال های اخیر به عنوان بازیکنان برتر اردوی حرفه ای آسیا شناخته شدند و حضور مستمری در اردوهای بین المللی بدمینتون داشته اند.
کمپ توسعه بدمینتون در ایران بخشی از برنامه فدراسیون بدمینتون آسیا برای توسعه این رشته در قاره کهن و همچنین استعدادیابی در کشورهای در حال توسعه در بدمینتون است.
این اردو قبل از بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد و در آن بازیکنانی از کشورهای غرب آسیا حضور خواهند داشت.
بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای شانزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه سال جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان زنجان برگزار می شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر