کد خبر: 37849
A

تبریک روحانی به سران کشورها: آرزوی سالی عاری از خشونت برای همه مردم جهان

رییس جمهوری در پیام های تبریک جداگانه‌ به سران کشورهای جهان به مناسبت میلاد مسیح (ع) و آغاز سال نو، اظهار امیدواری کرد که سال 2018 میلادی، مملو از معنویت، عزت، رفاه، رفع تبعیض و عاری از خشونت برای تمامی مردمان جهان باشد.

تبریک روحانی به سران کشورها: آرزوی سالی عاری از خشونت برای همه مردم جهان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی در پیام های جداگانه‌ای به سران کشورهای جهان، میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین آغاز سال 2018 میلادی را به آنان تبریک گفت.
روحانی در این پیام ها تصریح کرده است: امیدوارم در پرتو آموزه‌های پیامبران الهی و با اتکاء به اصل همزیستی مسالمت‌آمیز بتوانیم گامی بلند در مسیر گسترش صلح، عدالت، برابری و برادری و اعتدال برداشته و بکوشیم با مساعی مشترک و گفت وگو و تعامل میان صاحب نظران، عالمان و پیروان ادیان الهی سال 2018 میلادی سالی مملو از معنویت، عزت، رفاه، رفع تبعیض و عاری از خشونت برای تمامی مردمان جهان باشد.
رییس جمهوری در بخش پایانی پیام خود به سران کشورهای جهان با آرزوی سالی مملو از برکت و شادکامی از خداوند متعال سربلندی، سعادت ملت ها و دولت های آنان را مسالت کرده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر