کد خبر: 37861
A

اجماع کمیسیون حقوقی بر تعیین بودجه ۱۴ هزار و ۲۰۲ میلیاردی قوه قضاییه

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت که توافق ابتدایی بین سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون حقوقی بر تصویب بودجه ۱۴ هزار و ۲۰۲ میلیارد تومانی برای کل قوه قضاییه حاصل شد که در عین حال احتمال افزایش آن نیز وجود دارد.

اجماع کمیسیون حقوقی بر تعیین بودجه ۱۴ هزار و ۲۰۲ میلیاردی قوه قضاییه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام حسن نوروزی در توضیح جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، گفت: کمیسیون حقوقی در ادامه بررسی بودجه قوه قضاییه، بودجه سازمان ثبت، پزشکی قانونی و تعزیرات حکومتی را مورد رسیدگی قرار داد و مقرر شد که کل بودجه قوه قضاییه و سازمان‌های تابعه به میزان ۱۴ هزار و ۲۰۲ میلیارد تومان بسته شود.

وی یادآور شد: بودجه قوه قضاییه بر دو مبنای بودجه پیشنهادی و بودجه در حد ضرورت تعیین شده بود، بودجه کامل و پیشنهادی ۲۳ هزار میلیارد تومان و بودجه در حد ضرورت ۱۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود. توافق ابتدایی بین سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون انجام شد تا بودجه کل قوه قضاییه ۱۴ هزار و ۲۰۲ میلیارد تومان باشد.

نوروزی در عین حال گفت: با توجه به اینکه هنوز کمیسیون حقوقی وارد بررسی بودجه شورای حل اختلاف نشده است، این امکان وجود دارد که بودجه به بالای ۱۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برسد.

همچنین نوروزی گفت که به همراه رحیمی، رضازاده، کمالی و ناصری جهت تهیه گزارشی به مجلس درباره سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون حقوقی و قضایی انتخاب شده‌اند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر