کد خبر: 40562
A

رودستی که برانکو به شفر زد

آخرین بازی پرسپولیس به گونه ای بود که آنالیز آن برای کادرفنی استقلال مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

رودستی که برانکو به شفر زد

 دیده بان ایران: پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به شکلی بازی کرد که هم به پیروزی رسید و هم لطمه ای به تیمش وارد نشد. یک برد اقتصادی و کوچک که باعث شد باشگاه یک گام بزرگ به سمت قهرمانی بردارد.

ماجرای جالب وقتی اتفاق افتاد که برانکو با هوش خود به وینفرد شفر رودست زد. در واقع مرد کروات نیمکت پرسپولیس ترکیب تیمش را کاملا تغییر داد. بازیکنان اصلی مثل گادوین منشا، وحید امیری، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده و... را نیمکت نشین کرد و چند نفر را نیز با تغییر پست مواجه ساخت؛ حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، سیامک انصاری و... هیچ یک در جایی که در آن تخصص دارند یا در این فصل، بیشتر بازی کرده اند، به کار گرفته نشدند.

سومین اتفاق نیز، ایجاد تغییرات گسترده در سیستم بازی بود. در واقع برانکو که علاقه خاصی به سیستم 2-2-2-4 نشان می داد، این بار و برای بازی با استقلال خوزستان با سیستم 1-3-2-4 تیمش را به میدان فرستاد جالب اینکه نتیجه هم گرفت؛ تیم او با حساب یک بر صفر بازی را برد و صاحب 3 امتیاز زیر باران شد.

با این اتفاقات، آنالیز آخرین بازی پرسپولیس برای کادرفنی استقلال دشوار می شود. البته این اتفاقی است که برانکو دوست دارد حتما رخ بدهد. شفر اگر مربی باهوشی باشد، دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و سوم و سپاهان در هفته بیست و دوم را آنالیز می کند؛ دیدارهایی که پرسپولیس واقعی را در آن می دیدیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر