کد خبر: 47985
A
یک نماینده مجلس خبر داد؛

نمایندگان مجلس استیضاح ۴ وزیر اقتصادی دولت را کلید زدند

احد آزادی خواه نماینده ملایر : از تهیه و تدوین طرح استیضاح ۴ وزیر اقتصادی دولت شامل وزرای «صنعت، معدن و تجارت»، «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» ، «راه و شهرسازی» و «اقتصادی و دارایی» پس از عدم ترمیم کابینه توسط رئیس جمهور خبر داد.

نمایندگان مجلس استیضاح ۴ وزیر اقتصادی دولت را کلید زدند
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تایید این خبر گفت: مدتی پیش نمایندگان دلسوز شامل اصلاح‌طلبان و اصولگرایان طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور از وی خواستیم که در تیم اقتصادی دولت تغییراتی ایجاد کند. 

 

آزادی‌خواه اعلام کرد که در شرایط فعلی هم نمایندگان اصلاح‌طلب و هم نمایندگان اصولگرا به لزوم تغییر در تیم اقتصادی دولت تاکید دارند اما گویا آقای روحانی یا توانایی تغییر تیم اقتصادی خود را ندارد و یا تمایلی به این کار نداشته که تاکنون فقط رئیس کل بانک مرکزی تغییر کرده است. 

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح استیضاح 4 وزیر اقتصادی دولت را در جلسات آتی خانه ملت تقدیم هیات رئیسه مجلس خواهیم کرد و تا انتها پیگیری می‌کنیم تا مردم بدانند نمایندگان پیگیر حقوق مردم هستند؛ نمایندکان مجلس اجازه نخواهند داد سودجویان و فرصت‌طلبان بازار را متلاطم کرده و از آن سوء استفاده کنند. 

 

این نماینده مجلیس خاطر نشان کرد: عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت در کنترل بازار تقریبا هیچ است. باید اذعان کنیم که آقایان بازار را به حال خود رها کرده اند. آقای شریعتمداری توجهی به وضعیت آشفته بازار ندارد هیچ تلاشی برای کنترل بازار و رونق تولید صورت نگرفته و نمی گیرد. ما از رئیس جمهور خواستیم از نیروهای توانمند در این وزارتخانه استفاده کند در حالی که این طور نشده است. 

 

وی با بیان اینکه امروز و در جریان مشکلات اقتصادی مردم نیاز به وزرایی داریم که آماده جنگ اقتصادی باشند، تصریح کرد: متاسفانه تیم اقتصادی دولت نه تنها آماده جنگ اقتصادی نیست بلکه ضعیف عمل می‌کنند و همین نارضایتی مردم را در پی دارد. 

 

آزادی خواه با اشاره به اینکه امروز شرایط بازار و حوزه مسکن به صورتی است که باید به صورت جدی مدیریت شود، از عملکرد ضعیف وزارت راه و شهرسازی و صنعت،‌ معدن و تجارت در عدم مدیریت انتقاد کرد. 

 

وی همچنین وزارت اقتصاد را در زمینه عدم مدیریت بازار ارز و همچنین در حوزه بانکی و موسسات مالی مقصر دانست و تاکید کرد: متاسفانه این وزراتخانه به درستی به وظایف خود عمل نمی‌کند و همین موضوع انتقادات جدی مردم را در پی داشته است. 

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از تضییع حقوق برخی کارگران در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه وزارت کار آنطور که باید و شاید حقوق کارگران را پیگیری نمی‌کند و انتظار ما از مجموعه تحت مدیریت آقای ربیعی در شرایط حساس فعلی خیلی بیشتر از این است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر