کد خبر: 49698
A

جریان حواشی سفر مردان عراقی به ایران چه بود؟

برابر قانون در هیچ یک از هتل‌ها به هیچ عنوان پذیرش بانوان ایرانی با مردان غیرایرانی انجام نمی‌شود.

جریان حواشی سفر مردان عراقی به ایران چه بود؟

رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی گفت: خبر مربوط به حواشی سفر مردان عراقی به ایران به شکل نادرستی منعکس شده و اصل این خبر تکذیب می‌شود.

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد قانعی در گفت‌وگو با ایسنا، در این خصوص اظهار کرد: حضور گردشگران در تمام نقاط دنیا ممکن است حاشیه‌هایی را با خود به همراه داشته باشد که هیچ آمار و مستنداتی هم از آن در دست نیست.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در اثر استنباط اشتباه از مطالب عنوان شده در مصاحبه با یک روزنامه، خبر به شکلی نادرست منعکس شده و شرایط را برای سوء استفاده برخی افراد و شبکه‌های معاند فراهم آورده است.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله در شرایط موجود آن است که از فرصت حضور گردشگران خارجی از جمله شیعیان عراقی بیشترین استفاده‌ اقتصادی و فرهنگی را برای رونق شهر ببریم و هم‌چنین با دید واقع‌بینانه و بررسی آسیب‌های موجود، از بروز مشکلات پیشگیری کنیم.

قانعی در پایان تاکید کرد: برابر قانون در هیچ یک از هتل‌ها به هیچ عنوان پذیرش بانوان ایرانی با مردان غیرایرانی انجام نمی‌شود و قوانین کنترلی بسیار سخت‌گیرانه‌ای در این زمینه وجود دارد؛ لیکن در مورد اماکن اقامتی غیرمجاز متاسفانه کنترل و نظارتی انجام نمی‌شود و آسیب‌ها در این بخش‌ها می‌بایست شناسایی و ردیابی شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر