کد خبر: 61006
A
ادبیات عجیب یک امام جمعه:

غلط کرد هرکس گفت در برابر حجاب مسئول نیستیم!/ غلط کردید که ماشین حریم خصوصی است

محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: می‌گویند ماشین حریم خصوصی است که سر زن در آن برهنه باشد؛ غلط کردید که حریم خصوصی است. غلط کرد هرکس گفت در برابر حجاب مسئول نیستیم؛ کور بودید ندیدید در قرآن به امر به معروف تاکید شده. دانشگاه ها باید به دختران محجبه نمره بدهند و آنها را تشویق کنند.

غلط کرد هرکس گفت در برابر حجاب مسئول نیستیم!/ غلط کردید که ماشین حریم خصوصی است

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: می‌گویند ماشین حریم خصوصی است که سر زن در آن برهنه باشد؛ غلط کردید که حریم خصوصی است. غلط کرد هرکس گفت در برابر حجاب مسئول نیستیم؛ کور بودید ندیدید در قرآن به امر به معروف تاکید شده. دانشگاه ها باید به دختران محجبه نمره بدهند و آنها را تشویق کنند.

محمدتقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان به روز جهانی زن اشاره کرد و ادامه داد: امروز روز جهانی زن است، زن در دنیای غرب برده ذلیل شهوات مرد است، این در حالی است که زن در اسلام فضیلت دارد، کرامتی که زن، مادر و دختر در اسلام دارد هیچ کجا نیست، متاسفانه از زمانی که راه ننگین غرب به کشور ما گشوده شد وضعیت زنان آن طور که قبل از انقلاب دیدید شد، امروز در جامعه اندکی رفتارهای زننده دیده می شود، مثل بد لباس پوشیدن و یا بی حجابی، فرهنگ و حجاب در کشور متولی ندارد و این یک نقص بزرگ است.

رهبر با اشاره به اینکه من به حجاب در فیلم ها و گفت و گوی های تلویزیونی ایراد دارم، خطاب به آنهایی که می‌گویند ماشین حریم خصوصی است، گفت: غلط کردید که ماشین حریم خصوصی است چه کسی گفته ماشین حریم خصوصی است که سر زن در آن برهنه باشد.

وی خطاب به کسانی که می‌گویند امر به معروف فایده‌ای ندارد، تاکید کرد: نباید در خصوص امر به معروف بی تفاوت باشیم، غلط کرد هرکس گفت در برابر حجاب مسئول نیستیم، کور بودید ندیدید در قرآن به امر به معروف تاکید شده است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: نیروی انتظامی و ارشاد و ... مسئولیت دارند، یک هزار و ۵۰۰ محجبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان وجود دارد، مدیران دانشگاهی باید به دختران محجبه نمره بدهید و دانشجویان با حجاب، چه پسر و چه دختر را تشویق کنید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر