کد خبر: 61465
A

بهمن فرمان‌آرا پس از تماشای «آشغال‌های دوست‌داشتنی» چه گفت؟

بهمن فرمان آرا پس از تماشای فیلم «آشغالهای دوست داشتنی» با اشاره به نمایش ندادن فیلم در چند سال گذشته، تاکید کرد که به هیچ وجه توقیف چند ساله‌ این فیلم را درک نمی‌کنم.

بهمن فرمان‌آرا پس از تماشای «آشغال‌های دوست‌داشتنی» چه گفت؟

به گزارش دیده بان ایران، بهمن فرمان‌آرا، کارگردان سینما درباره فیلم «آشغال های دوست داشتنی» ساخته محسن امیریوسفی، بیان کرد: فیلم اخیر محسن امیریوسفی را به تازگی دیدم، فیلم بسیار خوبی بود و کارگردانی درجه یکی دارد.

او ادامه داد: مسائلی که در این فیلم مطرح می‌کند، مسایلی است که خیلی از افراد مملکت با آن درگیر هستند و علاقه‌مند که آن را مطرح کنند.

فرمان آرا با بیان اینکه هیچ زمانی سانسور را درک نکرده است، ادامه داد: همچنین دلایل سانسور را هم برای جلوگیری و پیشگیری از نمایش؛ یک اثر هنری درک نمی‌کنم.

او با اشاره به بازی‌های خوب بازیگران فیلم «آشغالهای دوست داشتنی» از شیرین یزدان‌بخش به عنوان بازیگری که بازی فوق العاده دارد نام برد و گفت: ای کاش این فیلم در رقابت جشنواره‌ فیلم فجر شرکت می‌کرد تا بازی بازیگران علی الخصوص شیرین یزدان بخش دیده می‌شد.

این کارگردان با اشاره به نامه‌ای که چند وقت قبل به وزیر ارشاد نوشته‌اند، ادامه داد: در نامه‌ای که به وزیر ارشاد نوشتم گفتم که ما در روزنامه‌ها و جراید بارها درباره آشغال‌های منفور که مال مردم را خورده‌اند، می خوانیم حالا در این فیلم با کاراکترهای مواجه هستیم که باید درباره‌ آنها حرف بزنیم و این‌ها آشغال نیستند و ما باید آنها را دوست داشته باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر