کد خبر: 62963
A
معاون رئیس جمهوری:

استخدام در کشور بر مبنای عدالت است

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور با اشاره به برگزاری آزمون های متعدد استخدامی در ایران،گفت: جذب و استخدام نیروی انسانی برای دستگاه های اداری در کشور بر مبنای عدالت است.

استخدام در کشور بر مبنای عدالت است

به گزارش دیده بان ایران، جمشید انصاری روز شنبه در حاشیه بازدید از سرم سازی البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخبگان به دلیل توانمندی که دارند فرصت بیشتری برای جذب در آزمون های استخدامی دارند.
این مقام مسئول افزود: برای رشته های مختلف شغلی که از سوی دولت تعریف شده است از میان فارغ التحصیلان دانشگاهی و از طریق آزمون های استخدامی متناسب با نیاز کشور ، تامین نیروی انسانی می شود. 
وی ادامه داد: البته استخدام اعضای هیأت علمی دانشگاه ها روند متفاوتی دارد زیرا از طریق آزمون ویژه توسط 2 وزارتخانه علوم و بهداشت درمان انجام می گیرد.
این مسئول با بیان اینکه 15 درصد از بازار نیروی کار دست بخش دولتی یاعمومی است، گفت: این بخش اعم از دستگاه های دولتی و نیروهای مسلح را تشکیل می دهد که از حدود 23 میلیون نفر شاغل در کشور، سه میلیون و 800 هزار نفر در بخش عمومی یا دولتی مشغول به کار هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی اشاره کرد و اظهار داشت: این موسسه با توجه به برخورداری از سرمایه عظیم انسانی، کارشناسان متخصص، امکانات، تجهیزات آزمایشگاهی و پیشینه علمی قابل توجه، نقش قابل توجهی در سلامت دام و انسان دارد و ازموسسات کلیدی کشور در حوزه تحقیقات دارویی است.
معاون رئیس جمهوری درخصوص سفر خود به استان البرز بیان داشت: این سفر با دعوت استاندار البرز و با هدف بررسی وضعیت نیروی انسانی و امکانات موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی انجام شد.
انصاری گفت: تامین نیروی انسانی متخصص، امکانات و تجهیزات روزآمد نقش موثری در ارتقای فعالیت موسسه رازی دارد زیرا فعالیت این موسسه 
در تامین امنیت غذایی و سلامت کشور تاثیر گذار است و ما آماده هستیم تا نیازهای این موسسه را بررسی کنیم.
موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از سال 1303 در منطقه حصارک کرج فعالیت دارد و بخشی از واکسن های دامی و انسانی کشور دراین موسسه تامین می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر