کد خبر: 63618
A

رستوران های گرجستان در تور گرجستان ببینید

گرجستان رستوران های دیدنی و معروفی دارد که هر کدام شهرتی جهانی دارند ما در تور گرجستان این رستوران ها را به شما معرفی می کنیم.

رستوران های گرجستان در تور گرجستان ببینید

دیده بان ایران ؛ گرجستان رستوران های دیدنی و معروفی دارد که هر کدام شهرتی جهانی دارند ما در  تور گرجستان این رستوران ها را به شما معرفی می کنیم. 

 

رستوران جی وینو | g.Vino

از رستوران های برتر سایت تریپ ادوایزر

سبک منو : غذاهای گرجی، گیاهی

وعده : ناهار، شام، نوشیدنی

رستوران جی وینو در قلب شهر تاریخی تفلیس قرار دارد و با گذران ساعاتی در این رستوران و صرف غذا و نوشیدنی هایش، به یاد رستوران های اسپانیا، ایتالیا و فرانسه خواهید افتاد. هدف مسئولین این رستوران ارئه خدماتی آگاهانه و دوستانه به مشتریان و مسافران این شهر است. وعده های رستوران جی وینو ترکیب دلپذیری از پنیر و فرآورده های گوشتی و کالباس است که در یک یا دو ظرف کوچک برای هر نفر کافیست. رستوران جی وینو یکی از رستوران های برتر تفلیس به انتخاب مسافران این شهر بوده و همچنین یکی از معدود رستوران هایی است که سیگار کشیدن در آن ممنوع است.

ساعات سرو غذا:  12 تا 24

آدرس: گرجستان، تفلیس، شهر قدیمی، خیابان ارکل دوم، شماره

- رستوران شاکمن | Schuchmann Wine Bar & Restaurant

از رستوران های برتر سایت تریپ ادوایزر

سبک منو : غذاهای مدرن، گرجی

ارزیابی هزینه : مناسب، بین 7 تا 34 لاری (حدود 11 هزار تا 34 هزار تومان)

 

وعده : ناهار، شام، نوشیدنی

رستوران شاکمن  در تور گرجستان به میهمانان و مشتریان خود غذاهایی فوق العاده پیشنهاد می دهد که همگی همان جا در برابر چشمان شان و به سبک گرجی طبخ می شوند. با انتخاب رستوران می توانید غذای خود را در فضایی کاملا حجره ای شکل و به همراه موسیقی جاز سنتی صرف کنید و در میهمان نوازی حقیقی گرجی محیط غوطه شور شوید. همچنین در کنار امکانات خوب و قابل توجه رستوران، از برخورد دوستانه و مودبانه کارکنان رستوران شانکمن لذت ببرید.

ساعات سرو غذا:  12 تا 23:30

آدرس: گرجستان، تفلیس، طبقه پایین، ساختمان موزه، نزدیک کلیسا سیونی، خیابان سیونی شماره 8

رستوران کلودز

اگر به دنبال جای لوکس و مجلل برای غذا خوردن همراه با یک مهمان خاص هستید، رستوران کلودز جایی است که دنبالش می‌گردید. غذاهای این رستوران بسیار متنوع و از سراسر اروپا است بنابراین هیچ محدودیتی در انتخاب غذا ندارید و غذاهایی از مناطق مختلف اروپا را می‌توانید نوش جان کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این رستوران، چشم‌اندازهای نفس‌گیر است که باعث می‌شود خاطره‌ی شام خوردن در رستوران کلودز را تا مدت‌ها فراموش نکنید.

رستوران FanFan

رستوران FanFan فقط یک رستوران نیست و در واقع کافه رستوران است. بنابراین اگر دنبال جایی می‌گردید که هر آنچه دوست داشتید، در منو داشته باشد، اینجا را بدون تردید انتخاب کنید. فضای این کافه رستوران، بسیار گرم و دوستانه است. در آرامش کامل می‌توانید از تنوع منوی آن لذت ببرید. فرقی نمی‌کند که چه ساعتی از روز به اینجا سر بزنید، همیشه یک منوی مفصل و اشتهابرانگیز انتظارتان را می‌کشد.

رستوران پلیون

رستوران پلیون در یکی از هتل‌های محبوب باتومی قرار دارد و رستورانی فوق‌العاده برای گذراندن یک شب فراموش‌نشدنی در فضایی شیک و مجلل است. اگر به دنبال بالاترین استانداردها هستید یا یک مهمان ویژه دارید، بدون تردید رستوران پلیون را انتخاب کنید. در منوی رستوران انواع غذاهای محلی گرجستان پیدا می‌شود که در تهیه‌ی آنها، به کوچک‌ترین جزییات نیز توجه شده است. همچنین، همیشه در منوی رستوران تعدادی غذای بین‌المللی وجود دارد که دست شما را برای انتخاب، باز می‌گذارد. مطمئنا هر غذایی که انتخاب کنید، شما را ناامید نمی‌کند و راضی از رستوران خارج می‌شوید.

رستوران ورونیکا

رستوران ورونیکا یکی از آن رستوران‌های فوق‌العاده‌ای است که در آن احساس راحتی خواهید کرد. انگار که در منزل یکی از دوستان خود شام می‌خورید. غذای رستوران، بسیار باکیفیت است و در منوی آن به غیر از غذاهای محلی گرجستان، تعدادی غذای بین‌المللی هم وجود دارد. به غیر از غذا، فضای خاص و حال‌وهوای جالب رستوران، توجهتان را جلب می‌کند.

رستوران شاوی لومی | Shavi Lomi

به گزارش سفر باتو ، شاوی لومی یکی از بهترین رستوران های تفلیس است و البته از اولین رستوران هایی که غذاهای سنتی را با غذاهای مدرن ترکیب کرد. این رستوران صمیمی و راحت با میز و صندلی های زیبا، فرش های قدیمی و وسایلی که گرجی ها قرن هاست استفاده می کنند تزئین شده است. اگر دوست دارید با سفارش یک غذا طعم چندین غذای گرجی را با هم بچشید گوبی سفارش دهید؛ این بشقاب بزرگ شامل انواع طعم های مختلف مثل pkhali گرجی، نان ذرت، ترشی و پنیر است که مطمئنا از این همه طعم و رنگ خوشتان می آید.

رستوران آمرا | Amra

با ورود به این رستوران  در تور گرجستان اول از همه تحت تاثیر محیط صمیمی و دوستانه ی آن قرار می گیرید، دکوراسیون و طراحی داخلی با چیدمان جذاب و زیبا محیطی گرم و راحت را به وجود آورده که دوست دارید چند ساعتی را در آنجا بگذرانید. تخصص این رستوران پخت غذاهای خطه ی آبخازیان است مثلا نوع خاصی از خاچاپوری به اسم آچما را درست می کند که شبیه لاساگنای پنیری است. اگر تا به حال در سفر به گرجستان خینکالی و خاچاپوری های خوشمزه را امتحان کرده اید دیگر وقتش است تا در رستوران آرما غذاهای متنوع دیگر را سفارش دهید که کمتر در دیگر رستوران های تفلیس پیدا می شود.

رستوران ماپشالیا | Mapshalia

ماپشالیا جواهر پنهان تفلیس است جایی که می توانید غذاهای مخصوص مگرلی بخورید. این رستوران طرفداران زیادی را دارد این را می توانید از تعداد زیاد مشتریانش به آسانی حدس بزنید. پیشنهاد می کنیم در رستوران ماپشالیا غذاهایی مثل ایلارجی، خورشت گوشت، سوسیس گرجی و … سفارش دهید.

رستوران Tsiskvili

رستوران محبوب دیگر برای امتحان غذاهای گرجی! این رسوران که در بیرون شهر قرار دارد نمایش های شاد و مهیج هم دارد که شما را با فرهنگ این سرزمین آشنا می کند. غذاهای منو متنوع است و حتی در آن به غیر از غذاهای گرجی غذاهای اروپایی و گیاهی هم پیدا می شود.

رستوران زاخاریچ | Zakharich

در این رستوران خینکالی های خوشمزه و اصیلی درست می شود، خینکالی هایی که با رستوران های دیگر فرق زیادی دارند: این خینکالی ها با گوشت بره تهیه می شوند. از طرفی خمیر این خینکالی ها بر عکس دیگر رستوران های شهر با دست درست می شود برای همین دامپلینگ ها ضخیم تر هستند و پف بیشتری دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر