کد خبر: 67732
A
نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس:

هیات رئیسه شکایت من درباره نحوه برگزاری رئیس کمیسیون اصل 90 را بررسی نکرد/ برنامه هیچ یک از کاندیداها بررسی نشد و بازهم یک نفر انتخاب شد

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس با اشاره به انتخاب رئیس کمیسیون اصل نود گفت: برنامه هیچ کدام از کاندیداها مورد بررسی قرار نگرفت و آقای «داوود محمدی» برای ریاست کمیسیون اصل نود معرفی شد.

هیات رئیسه شکایت من درباره نحوه برگزاری رئیس کمیسیون اصل 90 را بررسی نکرد/ برنامه هیچ یک از کاندیداها بررسی نشد و بازهم یک نفر انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ «فرهاد تجری»، نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و  گیلان غرب در مجلس، در گفت‌وگویی  در خصوص «شکایت خود درباره تخلفات رای گیری در زمان انتخاب رئیس کمیسیون اصل نود» گفت: به روند انتخاب ریاست کمیسیون اصل نود به علت تخلفاتی که صورت گرفت اعتراض کرده‌ام و هنوز شکایت مانده است. متاسفانه هیات رئیسه با این استدلال که تا به حال سابقه نداشته است یک رای‌گیری با هر شرایطی مجدد تکرار شود این موضع را بررسی نکرد، زیرا می‌گویند بدعتی خواهد شد که در آینده هر انتخاباتی که برگزار شد عده‌ای امضا جمع و اعتراض کنند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در ادامه گفت: امضاهایی که جمع کرده‌ایم کاملا واقع بینانه و حقیقی است و افرادی که امضا کرده‌اند، تعارف و رودربایستی ندارند و همگی پای امضای خود هستند. 

تجری بیان کرد: متاسفانه هیات رئیسه حتی اجازه رای گیری استنتاجی هم به خود نداد که ببیند فضای مجلس چیست. منتظریم در روز یک شنبه مجلس تدبیر خود را بیندیشد. 

وی گفت: یک نفر برای ریاست کمیسیون اصل نود برخلاف اینکه مورد اعتراض همه واقع شد، معرفی شده است. جالب است که عده ای از همکاران در انتخابات معترض بودند که چرا یک نفر انتخاب شده است و فضای مجلس را متشنج کردند و برخی از همکاران هم از این موضوع سوء استفاده کردند. حال باز هم یک نفر بررسی انتخاب شده است. 

تجری گفت: برنامه هیچ‌کدام از کاندیداها مورد بررسی قرار نگرفت و آقای «داوود محمدی» برای ریاست کمیسیون اصل نود معرفی شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر