کد خبر: 68049
A

رزرو هتل سارینا و هتل ملیسا در مشهد

سالانه تعداد زیای هتل و هتل آپارتمان در مشهد مقدس افتتاح می شود که با توجه به بافت زیارتی مشهد مقدس و حجم زیادی از مسافران و زائران این شهر که سالانه بیش از 20 میلیون نفر مشهد مقدس را در سال به عنوان مقصد سفر خود انتخاب میکنند از این رو با وجود این همه مسافر نیاز به گسترش بخش گردشگری در مشهد و احداث هتل و هتل آپارتمان جدید در این شهر حس میشود و هتل های تازه تاسیس و نوساز با توجه به کیفیت خوبی دارند و نظافت ایده آل که دارند بیشتنر مورد توجه قرار میگرند در این مقاله تعدادی از هتل های تازه تاسیس و نوساز مشهد را بررسی میکنیم

رزرو هتل سارینا و هتل ملیسا در مشهد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سالانه تعداد زیای هتل و هتل آپارتمان در مشهد مقدس افتتاح می شود که با توجه به بافت زیارتی مشهد مقدس و حجم زیادی از مسافران و زائران این شهر که سالانه بیش از 20 میلیون نفر مشهد مقدس را در سال به عنوان مقصد سفر خود انتخاب میکنند از این رو با وجود این همه مسافر نیاز به گسترش بخش گردشگری در مشهد و احداث هتل و هتل آپارتمان جدید در این شهر حس میشود و هتل های تازه تاسیس و نوساز با توجه به کیفیت خوبی دارند و نظافت ایده آل که دارند بیشتنر مورد توجه قرار میگرند در این مقاله تعدادی از هتل های تازه تاسیس و نوساز مشهد را بررسی میکنیم :

هتل سارینا مشهد :  هتل سارینا مشهد با درجه هتلی چهار ستاره یکی از هتل های نوساز و تازه تاسیس مشهد می باشد که تاریخ افتتاح این هتل سال 1398 بوده است و دراای امکانات بسیار ایده آل و مناسب جهت پذیرایی از مهمان و مسافران گرامی می باشد . این هتل از بهترین هتل های چهار ستاره مشهدمی باشد که در خیابان امام رضا 12 قرار گرفته است و حدود 10 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و دارای امکاناتی از قبیل رستوران با کیفیت غذایی عالی و منوی غذایی بوفه سلف سرویس کافی شاپ مجهز با انواع نوشیدنی های گرم و سرد خوش طعم لابی شیک و اینترنت پر سرعت و سایر امکانات با خدمات بسیار عالی و اتاق های دو تخته و سه تخته و چهار تخته و با پرسنلی مجرب و علاقه مند به کار پذیرای مهمانان گرامی می باشد. اطلاعات و تصاویر و امکانات کامل هتل سارینا مشهد در وب سایت لینک شده یافت میشود.

هتل ملیسا مشهد :  هتل ملیسا مشهد با درجه هتلی سه ستاره یکی از هتل های نوساز و تازه تاسیس مشهد می باشد که تاریخ افتتاح این هتل سال 1396 بوده است و دراای امکانات بسیار ایده آل و مناسب جهت پذیرایی از مهمان و مسافران گرامی می باشد . این هتل از بهترین هتل های سه ستاره مشهدمی باشد که در خیابان امام رضا 19 قرار گرفته است و حدود 15 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و دارای امکاناتی از قبیل رستوران مجهز با کیفیت غذایی عالی و منوی غذایی بوفه سلف سرویس کافی شاپ عالی با انواع نوشیدنی های گرم و سرد خوش طعم لابی شیک و اینترنت پر سرعت و سایر امکانات با خدمات بسیار عالی و اتاق های دو تخته و سه تخته و چهار تخته و اتاق پنج تخته با پرسنلی مجرب و کاربلد پذیرای مهمانان گرامی و مسافران مشهد مقدس می باشد. اطلاعات و تصاویر و امکانات کامل هتل ملیسا مشهد در وب سایت مشهد هتل نت یافت میشود.

هتل ساوین مشهد : هتل ساوین مشهد با درجه هتلی سه ستاره یکی از هتل های نوساز و تازه تاسیس مشهد می باشد که تاریخ افتتاح این هتل سال 1397  بوده است و دراای امکانات بسیار ایده آل و مناسب جهت پذیرایی از مهمان و مسافران گرامی می باشد . این هتل از بهترین هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در خیابان امام رضا 12 قرار گرفته است و حدود 10 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله داردو دارای امکاناتی از قبیل رستوران مجهز با کیفیت غذایی عالی و منوی غذایی بوفه سلف سرویس با انواع غذاهای لذید و خوش طعم و نیز کافی شاپ لوکس با انواع نوشیدنی های گرم و سرد خوش طعم لابی شیک و اینترنت وای فای پر سرعت و سایر امکانات با خدمات بسیار عالی و اتاق های دو تخته و سه تخته و با پرسنلی مجرب و حرفه ای پذیرای مهمانان گرامی و مسافران مشهد مقدس می باشد. اطلاعات و تصاویر و امکانات کامل هتل ساوین مشهد در وب سایت مشهد هتل نت یافت میشود.

هتل سلما مشهد : هتل دو ستاره سلما مشهد هتلی نوساز وتازه تاسیس می باشد که در سال 1397 با امکانات فوق العاده و خدمات بسیار ایده آل افتتاح شده است و از جمله بهترین هتلی های دو ستاره مشهد می باشد. این هتل در خیابان امام رضا 3 قرار گرفته است و حدود 4 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و فاصله کمی تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد که مزیت مهمی برای انی هتل دوستاره هتل سلما مشهد به حساب می آید. اطلاعات کامل هتل های مشهد در سایت مشهد هتل نت وجود دارد.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر