کد خبر: 68704
A

کیهان: سایت جماران از منع تعقیب ما عصبانی شده است/ هزینه این سایت از کجا تامین می شود؟!

روزنامه کیهان در شماره امروزش نوشت: سایت جماران در نقش وکیل مدافع خواننده هوادار فتنه (استاد شجریان) ظاهر شد!

کیهان: سایت جماران از منع تعقیب ما عصبانی شده است/ هزینه این سایت از کجا تامین می شود؟!
به گزارش دیده بان ایران، روزنامه کیهان در شماره امروز خودش نوشت: سایت جماران که قرار بود مروج اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) باشد، اقدام به بازنشر خبری کرد تا هم هواداری‌اش از محمدرضا شجریان خواننده هوادار فتنه را ثابت کند و هم از منع تعقیب مدیر مسئول کیهان از شکایات همان خواننده، ابراز خشم نماید!

سایت جماران با هزینه بیت‌المال اداره می‌شود و متأسفانه تبدیل به بستری برای فعالیت برخی افراد مسئله‌دار شده است. کیهان قبلا – هفت شهریور 97- درخصوص سوابق سوء یکی از افراد شاغل در این تارنمای خبری هشدار داده بود. شجریان در سال 88 در گفت‌وگو با رسانه‌های بیگانه علیه جمهوری اسلامی ‌سخن گفت و به حمایت از آشوب و خشونت در خیابان‌های تهران پرداخت.

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در حالی نسبت به حیف و میل بیت المال برای تامین بودجه سایت جماران اظهار نگرانی کرده است که بودجه این روزنامه هم با وجود خواننده اندکی که دارد از طرف دولت تامین و خرج تهمت زدن به همان دولت می شود.

خددادی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد خرداد ماه گذشته به رسانه ها گفته بود که در یکسال گذشته روزنامه کیهان با آگهی و یارانه های دولتی بیش از یک میلیارد تومان دریافت کرده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر