کد خبر: 69562
A

جلال جلالی زاده: رییس جمهور باید احساس مسئولیت کند/ بسیاری از حامیان دولت ناراضی هستند

یک فعال سیاسی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی و وعده‌های خود باید احساس مسئولیت کرده و از محافظه‌کاری خارج شود.

جلال جلالی زاده: رییس جمهور باید احساس مسئولیت کند/  بسیاری از حامیان دولت ناراضی هستند

به گزارش دیده بان ایران، جلال جلالی‌زاده با بیان اینکه ممکن است دو سال برای دولت وقت زیادی نباشد، اظهار کرد: اما همین دو سال هم فرصت خوبی برای جبران کمبودها و برآورده کردن مطالبات مردم است. دولت باید نیازهای کشور را اولویت‌بندی کرده و بر آن اساس اقدامات خود را ساماندهی کند.

وی ادامه داد: معتقدم در حال حاضر در شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور و همچنین روابط خارجی مشکلات زیادی وجود دارد و در حوزه اجتماعی به تقویت همبستگی اجتماعی نیازمندیم؛ بنابراین دولت باید برای برقراری آشتی ملی تلاش کند. مشکلات اقتصادی مطالبه جامعه است و از سویی نیاز است تا روابط خارجی کشور با اروپا و کشورهای همسایه بهبود یابد؛ بنابراین دولت به دیپلماسی قوی نیاز دارد. در سال جاری انتخابات مجلس برگزار خواهد شد. یکی از وظایف دولت زمینه سازی برای برگزاری انتخابات آزاد و مشارکتی و دفاع از حقوق مردم است؛ دولت باید این موضوعات را در اولویت خود قرار دهد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه اکنون بسیاری از حامیان دولت ناراضی هستند، تصریح کرد: دولت علت نارضایتی‌ها را بررسی کند، همچنین از نخبگان و فعالان سیاسی و اقتصادی علت نارضایتی‌ها را جویا شده و برای جبران آن راهکار بخواهد.

جلالی‌زاده در پایان گفت: دولت از حواشی یعنی اختلاف‌هایی که تاثیری بر عملکردش ندارد، پرهیز کند و رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی و اجرای وعده‌های خود باید احساس مسئولیت کرده و از مماشات و محافظه‌کاری خارج شود. اگر دولت بخواهد باج بدهد و از حق مردم دفاع نکند، شرایط بدتر از این می‌شود./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر