کد خبر: 70132
A
محمدرضا تابش:

2 وزیر پیشنهادی خیرالموجودین هستند/ مونسان و حاجی‌میرزایی رای می‌آورند

محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: جو مجلس برای رای اعتماد به مونسان و حاجی‌میرزایی بستگی به فعالیت‌ها و جلسات آنها دارد. این 2 گزینه به تازگی کارشان را با فراکسیون‌های سیاسی مجلس شروع کرده‌اند، اما به نظر نمی‌رسد برای رای اعتماد با مشکل چندانی مواجه شوند.

2 وزیر پیشنهادی خیرالموجودین هستند/ مونسان و حاجی‌میرزایی رای می‌آورند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا تابش، نماینده اردکان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگاراعتمادآنلاین، در مورد وزرای پیشنهادی آموزش‌وپرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 2 وزیر پیشنهادی خیرالموجودین هستند. آقای مونسان در حوزه میراث فرهنگی کار کرده و اگر خطایی هم داشته گذرانده و در حال حاضر بر این حوزه مسلط است.

 

او سپس به سوابق وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش اشاره کرد: آقای حاجی‌میرزایی سوابق متعددی در آموزش‌و‌پرورش داشته و این وزارتخانه نیازمند حمایت جامع است، چون آقای حاجی‌میرزایی دبیر هیات دولت بوده رفاقتش با وزرا در حل مسائل و معضلات آموزش‌وپرورش می‌تواند بسیار کارساز باشد.

 

این نماینده مجلس توضیح داد: ما در میانه راه دولت و در آستانه تغییر مجلس هستیم و امیدوارم مجلس به هر 2 وزیر پیشنهادی رای اعتماد بدهد. اگر در جایی هم کاستی‌ها و ضعف‌هایی وجود داشت، به این 2 گوشزد کنند و مطالبه‌گر باشند و از آنها برنامه بخواهند. همچنین مجلس باید برعملکرد این 2 وزیر نظارت کند تا آنها به قول‌ها و وعده‌هایشان عمل کنند.

 

تابش در مورد جو مجلس نسبت به 2 گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش‌و‌پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: جو مجلس برای رای اعتماد به مونسان و حاجی‌میرزایی بستگی به فعالیت‌ها و جلسات آنها دارد. این 2 وزیر به تازگی کارشان را با فراکسیون‌های سیاسی مجلس شروع کرده‌اند، اما به نظر نمی‌رسد برای رای اعتماد با مشکل چندانی مواجه شوند./ اعتمادآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر