کد خبر: 72190
A

واکنش فرانس ۲۴ به دستگیری روح الله زم

پایگاه خبری فرانس ۲۴ نوشته: او مقابل دوربین تلویزیون ایران ظاهر شده و گفته اعتماد به دولت‌ها به ویژه دولت فرانسه کار اشتباهی بوده است. ضمن اینکه در کلیپی که از او نمایش داده شده او مستقیم به دوربین نگاه نمی‌کند.

واکنش فرانس ۲۴ به دستگیری روح الله زم

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ پایگاه خبری فرانس ۲۴ در گزارشی نوشت: سپاه پاسداران در بیانیه‌ای از بازداشت روح الله زم خبر داده، اما گفته نشده این بازداشت چطور انجام شده است.

این رسانه به پناهندگی زم به پاریس نیز اشاره کرده و نوشته در اعلامیه تلویزیون ایران، روح الله زم یک طعمه خاص معرفی شده و گفته شده او سرتیم جنگ روانی دشمنان علیه ایران بوده است.

آژانس خبری فرانسه به عنوان مهمترین پایگاه خبری این کشور مدعی شده «گفته می‌شود زم به پاریس تبعید شده بوده، اما سپاه مشخص نکرده او را کی و کجا بازداشت کرده است.»

آژانس خبری فرانسه نوشته: او مقابل دوربین تلویزیون ایران ظاهر شده و گفته اعتماد به دولت‌ها به ویژه دولت فرانسه کار اشتباهی بوده است. ضمن اینکه در کلیپی که از او نمایش داده شده او مستقیم به دوربین نگاه نمی‌کند.

 

 آژانش خبری فرانسه توضیح نداده که منظور از اینکه روح الله زم به دوربین نگاه نمی‌کرده چه بوده است. 

این رسانه در پایان به درخواست سازمان عفو بین الملل از ایران برای توقف انتشار فیلم اعترافات متهمان اشاره کرده و نوشت: این سازمان بار‌ها از ایران خواسته این روند را متوقف کند و آن را نقض حقوق متهم می‌داند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر