کد خبر: 73008
A

حمایت کارکنان گروه عظام خودرو از عباس ایروانی+فیلم

بسیاری از کارکنان شرکت قطعه‌سازی عظام با تشکیل کمپین حمایتی «با افتخار عظامی‌ام» در فضای مجازی از عباس ایروانی که در پرونده اش در دادگاه مفاسد اقتصادی درحال رسیدگی است، حمایت کردند. در پیام‌های این کارکنان که از اقصی نقاط کشور منتشر شده از حمایت عباس ایروانی صحبت شده است و آن‌ها در تمامی فیلم‌ها اعلام کرده‌اند که از گروه عظام برای فعالیت‌هایش تشکر می‌کنند. پس از آن عباس ایروانی هم در واکنش به حمایت کارمندان خود و خطاب به آن‌ها گفت: محکم بایستید و از هیچ چیزی نترسید، چه من باشم و چه اعدام شوم، عظام باید به کوری چشم کسانی که برای او پرونده درست کرده‌اند کار کند و لحظه‌ای در آن وقفه ایجاد نشود.

حمایت کارکنان گروه عظام خودرو از عباس ایروانی+فیلم
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ بسیاری از کارکنان شرکت قطعه‌سازی عظام با تشکیل کمپین حمایتی «با افتخار عظامی‌ام» در فضای مجازی از عباس ایروانی که در پرونده اش در دادگاه مفاسد اقتصادی درحال رسیدگی است، حمایت کردند.
در پیام‌های این کارکنان که از اقصی نقاط کشور منتشر شده از حمایت عباس ایروانی صحبت شده است و آن‌ها در تمامی فیلم‌ها اعلام کرده‌اند که از گروه عظام برای فعالیت‌هایش تشکر می‌کنند.

 

پس از آن عباس ایروانی هم در واکنش به حمایت کارمندان خود و خطاب به آن‌ها گفت: محکم بایستید و از هیچ چیزی نترسید، چه من باشم و چه اعدام شوم، عظام باید به کوری چشم کسانی که برای او پرونده درست کرده‌اند کار کند و لحظه‌ای در آن وقفه ایجاد نشود.
وی همچنین در پیامی دیگر اظهار کرد: از روحیه همبستگی که در میان همکاران خود دیده‌ام لذت بردم و روحیه و امید بیشتری گرفتم.
ایروانی ادامه داد: مطمئن باشید روز‌های سخت می‌گذرد، من نام این شرکت را از قرآن کریم در آورده‌ام و مطمئن باشید عظام مشکلات خود را سپری می‌کند. توقع این بود که با عظام این گونه رفتار نشود، زیرا شرکت ما در حال جهانی شدن بود و ۴ هزار نفر کارمند داشت.

 

این متهم بیان کرد: بعد‌ها روشن خواهد شد که مسائل چه بوده و چقدر به کارآفرینی ضربه وارد شده است؛ هیچ کسی نمی‌تواند باور کند که شرکتی با این عظمت به این بحران برسد، اما با این وجود شرکت عظام در حال ادامه است و به همه می‌گویم که محکم بایستید، زیرا خدا پشت شماست و من دستان شما را می‌بوسم.

 

photo_2019-11-02_16-34-51

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر