کد خبر: 73035
A
در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور:

رهبر انقلاب: اختلاف ملت ایران با دولت‌آمریکا از ۲۸ مرداد و قبل آن بود

رهبر انقلاب اسلامی بیان کردند: بعضی‌ها تاریخ را تحریف می‌کنند که "شروع اختلافات از تسخیر لانه جاسوسی بوده"؛ این تحریف تاریخ است. اختلاف بین ملت ایران با دولت آمریکا از ۲۸مرداد و قبل آن بود که آنها ملت ایران را دچار یک رژیم فاسد وابسته کردند.

رهبر انقلاب: اختلاف ملت ایران با دولت‌آمریکا از ۲۸ مرداد و قبل آن بود

به گزارش دیده بان ایران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز یکشنبه در آستانه‌ ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان که صبح امروز در حسینیه‌ امام خمینی برگزار شد،  تصریح کردند: بعضی‌ها تاریخ را تحریف میکنند که "شروع اختلافات از تسخیر لانه جاسوسی بوده". اختلاف بین ملت ایران با دولت آمریکا از ۲۸مرداد و قبل آن بود.  

ایشان بیان کردند: آمریکا از آبان ۴۳ که رژیم دست‌نشانده‌اش در ایران، امام عزیز ما را تبعید کرد تا آبان سال ۹۸ هیچ تغییری نکرده؛ آمریکا همان آمریکا است؛ همان گرگ‌صفتی و دیکتاتوریِ جهانی و بین‌المللی، همان شرارت و حدنشناسی، امروز هم [در] آمریکا هست.

رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشتند: بله، امروز آمریکا از سال ۴۳ ضعیف‌تر شده لکن درعین‌حال وحشی‌تر و وقیح‌تر شده است.

حضرت‌آیت الله خامنه‌ای گفتند: آمریکا همیشه با ملت ایران دشمنی کرده؛ حتی در رژیم طاغوت قبل از انقلاب هم که یک دولت ملی را در سال ۱۳۳۲ ساقط کرد. البته آن دولت هم تقصیر داشت که به آمریکا اعتماد کرده بود.

رهبر معظم انقلاب عنوان کردند: بعد از انقلاب هم که تا امروز همه‌اش تحریم و تهدید و بدگویی و مشکل‌تراشی و نفوذ بوده.

ایشان خاطرنشان کردند: بعضی‌ها تاریخ را تحریف میکنند که "شروع اختلافات از تسخیر لانه_جاسوسی بوده"؛ این تحریف تاریخ است. اختلاف بین ملت ایران با دولت آمریکا از ۲۸مرداد و قبل آن بود که آنها ملت ایران را دچار یک رژیم فاسد وابسته کردند.

ادامه دارد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر