کد خبر: 73777
A

در کردستان؛ چند نفر نیز به دلیل نا معلوم در میان جمعیت فوت شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در ۲ روز گذشته برخی اشرار اجیر شده تلاش بسیاری داشتند که بتوانند به نام مردم به اقدامات تخریبی خود تداوم بخشند ولی با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و مهمتر از همه درایت و بصیرت مردم و جدا کردن صف خود از آنان در حال حاضر استان از نظر امنیتی با مشکلی مواجه نیست.

در کردستان؛ چند نفر نیز به دلیل نا معلوم در میان جمعیت فوت شدند

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین خوش اقبال اظهار کرد: همانطور که در رسانه های سراسری به کرات اعلام شده اجرای طرح حمایت معیشت دولت تصمیم سران قوا بود که صبح امروز رهبر معظم انقلاب در درس خارج از فقه خود نیز با اشاره به آن به عنوان تصمیم سران قوا که متکی به کار کارشناسی بوده، از آن حمایت کردند.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی از ظرفیت‌های بالایی برای اعلام نظر و ارایه پیشنهادات به صورت مدنی برخوردار است لذا تخریب اموال عمومی به بهانه اعتراض پذیرفته نیست همانطور که مسئولان ارشد نظام تاکید دارند تخریب اموال عمومی کار مردم نیست و توسط اشراری به انجام می رسد که با نقشه و دسیسه بیگانگان به این کار مبادرت می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان افزود: دشمنان همواره در صدد هستند تا امنیت و آرامش حاکم بر جامعه که اتفاقا برای مردم و نظام در اولویت امور قرار دارد را به چالش بکشند لذا از مردم تقاضا می شود حفظ امنیت و همکاری با متولیان آن را در اولویت خود قرار دهند.

وی گفت: راهکار اساسی برای حفظ نظم و امنیت موجود تعامل دوسویه است و نظام در برخورد با کسانی که بخواهند امنیت موجود را خدشه دار کنند، تعارف ندارد.

خوش اقبال افزود: در جریان طرح سهمیه بندی سوخت عده ای به‌نام اعتراض به افزایش قیمت به میان مردم آمده و با تخریب اموال عمومی برخلاف منافع عموم اقدام ضد امنیتی انجام دادند لذا تقاضا می‌شود مردم همانند گذشته صف خود را از این گونه افراد جدا کنند.

وی تاکید کرد: در جریان این گونه اقدامات ضد امینتی متاسفانه عده‌ای مصدوم و چند نفر نیز به دلیل نا معلوم در میان جمعیت فوت شدند علاوه بر این تعدادی از اماکن عمومی اداری، بانک و پمپ بنزین و چند خودرو که یکی از آنها آمبولانس بود نیز تخریب و یا دچار خسارت شدند.

خوش اقبال ضمن تقدیر همکاری مناسب مردم خوب، نجیب و فرهنگی استان از مردم تقاضا کرد به این طرح که تصمیم سران قوا در نظام است احترام گذاشته و یقین داشته باشند، هدف این طرح تحقق عدالت است و آثار مثبت آن متوجه دهک‌های پایین جامعه خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: امروز بسیاری از زیر ساخت‌ها در کردستان در حال شکل گیری است که می تواند در کمک به توسعه استان جهش ایجاد کند از این رو اجازه ندهیم ساختار شکنان با اقدامات تخریبی خود روند توسعه استان را کند کرده و بار دیگر کردستان را از یک استان فرهنگی به استان امنیتی تبدیل کنند.

خوش اقبال یادآور شد: در دو روز گذشته بدخواهان و اشرار اجیر شده آنان تلاش بسیاری داشتند که بتوانند به نام مردم به اقدامات تخریبی خود تداوم بخشند ولی با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و مهمتر از همه درایت و بصیرت مردم و جدا کردن صف خود از آنان در حال حاضر استان از نظر امنیتی با مشکلی مواجه نیست.

وی خاطرنشان کرد: دوباره از مردم صبور استان که در دو روز گذشته با اقدامات ضد امنیتی عده‌ای اشرار به زحمت افتاده و نتوانسته‌اند به موقع به امور جاری خود بپردازند پوزش می طلبیم اما یقین داشته باشید که با افراد قانون شکن و مخل امنیت مردم مطابق قانون برخورد سختی می‌شود./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر