کد خبر: 73875
A
دیده بان ایران تشریح کرد:

چرا اصولگرایان مسبب اوضاع و احوال بَد امروز کشورند؟

حال با گذشت 16 سال از آنروزها «محمدرضا باهنر» یکی از نزدیکان به حدادعادل و از نمایندگان آن سالهای مجلس به رسانه ها گفته است: که اگر مجلس هفتم (سالهای 82 تا 86) لایحه دولت هشتم برای اصلاح قیمت بنزین را رد نمی کرد امروز دولت اقدام به افزایش یکباره قیمت بنزین نمی‌کرد.

چرا اصولگرایان مسبب اوضاع و احوال بَد امروز کشورند؟

به گزارش دیده بان ایران؛  اسفندماه سال 82، تنها چند هفته مانده به سال نو؛ غلامعلی حدادعادل که رییس وقت مجلس شورای اسلامی هم بود با شور و شعف وصف نشدنی اعلام کرد که "عیدی مجلس هفتم مردم (نمایندگانی که با آرای بسیار کم و به کمک رد صلاحیت های گسترده شورای نگهبان روی کار آمده بودند) گران نکردن بنزین در سال جدید است.

حال با گذشت 16 سال از آنروزها «محمدرضا باهنر» یکی از نزدیکان به حدادعادل و از نمایندگان آن سالهای مجلس به رسانه ها گفته است: که اگر مجلس هفتم (سالهای 82 تا 86) لایحه دولت هشتم برای اصلاح قیمت بنزین را رد  نکرده بود امروز دولت حسن روحانی  اقدام به افزایش یکباره قیمت بنزین آن هم شبانه نمی‌کرد.
وی ادامه داد: از اقدام مجلس هفتم در رد لایحه پیشنهادی دولت خاتمی درباره اصلاح قیمت بنزین دفاع نمی‌کنم اما مجلس با بحث آزاد کردن نرخ بنزین مخالف بود. البته می‌توانستیم این لایحه را تعدیل کنیم و تغییر دهیم.

روایت این روزهای اصلاح طلبان - قدرت طلب - در انتقاد پشت پرده به افزایش قیمت بنزین و تَکرار حمایت از دولت دوازدهم از یک سو، و آشوبگر خواندن مردم توسط همین اصولگرایانی که بیشترین سهم را در وخیم تر کردن اوضاع کشور برعهده دارند از سوی دیگر باعث شده است تا حداقل آن دسته از مردمی که حافظه تاریخی نسبتاً خوبی دارند با سردادن شعار "اصلاح طلب اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا" عصبانیت خودشان را از اوضاع و احوال کشور بیان کرده و اعلام کنند که دیگر نه دعوای حیدری نعمتی این دو جناح برای آنها مهم است و نه حنای اعتدالگرایان دیگر برای آنها رنگی دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر