کد خبر: 76666
A

متروی تهران در آیین تشییع پیکر سردار آسمانی میزبان ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار نفر بود

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا و مردم شریف ایران گفت: روز دوشنبه 16 دی ماه 98 همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی و همرزمانش از ابتدای صبح به صورت رایگان تا پایان مراسم در تمام خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت متروی تهران و حومه خدمت رسانی کرد.

متروی تهران در آیین تشییع پیکر سردار آسمانی میزبان ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار نفر بود

به گزارش دیده بان ایران، فرنوش نوبخت، مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، گفت: در این روز دو میلیون و نهصد و پنجاه هزار نفر توسط این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری جابجا شدند.

نوبخت با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این روز با آمادگی کامل و به کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع در تهران پرداخت افزود: با تلاش تمامی همکاران این شرکت سعی شد تا ضمن ارایه سرویس دهی منظم، محیطی امن را برای شهروندان و مسافران محترم ایجاد کنیم.

وی گفت: با توجه به حضور بی نظیر شهروندان و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده از ابتدای صبح امروز فاصله حرکت قطارها در خط چهار متروی تهران تا ۲ دقیقه کاهش یافت تا جابجایی مسافران تسهیل شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: به منظور سهولت در جابجایی مسافران در خطوط هفتگانه مترو ۱۱۵ رام قطار فوق العاده نیز اعزام شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر