کد خبر: 78519
A

لیست نهایی شورای ائتلاف اصول‌گرایان ۲۲ بهمن‌ماه اعلام می‌شود

عضو شورای ائتلاف اصول‌گرایان با رد اسامی منتشر شده منتسب به شورای ائتلاف به عنوان لیست، گفت: لیست نهایی تا روز ۲۲ بهمن‌ماه اعلام می‌شود.

 لیست نهایی شورای ائتلاف اصول‌گرایان ۲۲ بهمن‌ماه اعلام می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود نقدی‌پور عضو شورای ائتلاف اصول‌گرایان درباره انتشار لیست شورای ائتلاف اصول‌گرایان که امروز در رسانه‌‌ها منتشر شده است، گفت: هنوز هیج جمع‌بندی صورت نگرفته و هیچ لیستی توسط شورای ائتلاف تایید نشده است.

وی افزود: همه اسامی منتشر شده افراد مورد تایید شورای ائتلاف هستند اما گزینه‌های شورای ائتلاف نیستند چرا که هنوز روی گزینه‌ها جمع‌بندی صورت نگرفته است.

این کنشگر سیاسی اصولگرا با بیان اینکه طی دو روز آینده و تا روز ۲۲ بهمن‌ماه لیست نهایی اعلام می‌شود، افزود: اعلام اسامی، احتمالات و گمان‌هایی است که افراد از جانب خودشان اعلام می‌کنند چرا که شورای ائتلاف هنوز تصمیمی نگرفته؛ البته ممکن است که تعدادی قابل توجهی از این افراد در لیست حضور داشته باشند اما لیست اعلام شده، لیست شورای ائتلاف نیست.

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: همه نیروها و دلسوزان انقلاب در یک قالب اجماع کرده و یک لیست واحد ارائه خواهند کرد، مگر کسانی که سابقه عملکرد آنها همیشه خدشه بر اتحاد و برادری‌ها بوده است.

وی اظهار کرد: شاید کسانی باشند که بخواهند سنگ بر ائتلاف و اتحاد نیروهای انقلابی بزنند که مردم آنها را می‌شناسند و با بصریت انقلابی در مورد آنها تصمیم‌ خواهند گرفت.

نقدی‌پور بیان کرد: قطعا اصولگرایان و شورای ائتلاف نیروهای انقلابی یک لیست ارائه می‌دهند و همه نیروهای انقلاب هم از آن‌ها حمایت خواهند کرد مگر افرادی که حب و بغض شخصی دارند و نمی‌توانند ائتلاف نیروهای انقلاب را بپذیرند و تحمل کنند.

وی در پایان گفت: اما حتما  نیروهای انقلابی یک لیست خواهند داشت و البته ممکن است لیست‌های حاشیه‌ای هم وجود داشته باشد./ ایلنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر