کد خبر: 80309
A

فرماندار هشترود: خودروهای غیربومی ظرف ۲۴ ساعت این شهر را ترک کنند

امین امینیان روز پنج شنبه در جلسه پدافند زیستی با موضوع مقابله با بیماری کرونا افزود: اکیب های ایست بازرسی نیز در ورودی های شهر مستقر شده اند و از ورود خوردوهای غیربومی و مسافران به این شهر جلوگیری خواهند کرد. وی با بیان اینکه پایانه شهر و هرگونه جابجایی مسافر با اتوبوس تعطیل شده است ...

فرماندار هشترود: خودروهای غیربومی ظرف ۲۴ ساعت این شهر را ترک کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ امین امینیان روز پنج شنبه در جلسه پدافند زیستی با موضوع مقابله با بیماری کرونا افزود: اکیب های ایست بازرسی نیز در ورودی های شهر مستقر شده اند و از ورود خوردوهای غیربومی و مسافران به این شهر جلوگیری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پایانه شهر و هرگونه جابجایی مسافر با اتوبوس تعطیل شده است افزود: ازهشترودی های سایر شهرهادرخواست عاجزانه می شود به هشترود سفر نکنند.

امینیان افزود: در صورت خطای بازاریان و مراعات نکردن مسایل بهداشتی بازار هشترود هم تعطیل خواهد شد.

وی از دهیاران و شوراهای روستاها خواست  اقدام به گندزدایی روستاها با نظارت عوامل شبکه  بهداشت و درمان کنند.

وی با بیان اینکه تمام مراکز گردشگری هشترود  تعطیل است افزود : از امروز راه ورودی قلعه باستانی ضحاک مسدود خواهد بود و تردد در مسیر این قلعه میسر تا اطلاع بعدی ممنوع است.

امینیان همچنین میوه فروشان خواست تا بهداشت را رعایت کرده و تا حد امکان از فروش فله ای خودداری کنند و دستگاه های خدمات رسان از قطع انشعابات مشترکان به دلیل بدهی خودداری کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر