کد خبر: 81690
A

میرزایی نیکو: عدم اجرای دستورات ستاد مقابله با کرونا مصیبت بدتری به‌دنبال خواهد داشت

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مردم نقش ویژه‌ای در مسیر مقابله با کرونا داشته و ثبات در دستورالعمل های ابلاغی منجر به هماهنگی بیشتر مردم و بخش‌های مختلف خواهد شد.

میرزایی نیکو: عدم اجرای دستورات ستاد مقابله با کرونا مصیبت بدتری به‌دنبال خواهد داشت

به گزارش دیده بان ایران؛ قاسم میرزایی‌نیکو با اشاره به ضرورت پیگیری و اجرای صحیح دستورات ستاد مقابله با کرونا، بیان کرد: آقای روحانی ریاست ستاد ملی مقابله با کرونا را برعهده دارد و مطابق قانون مدیریت بحران مصوب مجلس نیز ریاست این ستاد باید از ابتدا بر عهده ایشان می‌بود و ترکیب کاملی شکل می‌گرفت، اما این اتفاق نیفتاد که با انتقادات نماینده‌ها روبه‌رو شد.

 

وی اظهار کرد: ستاد مقابله با کرونا اکنون کار خود را انجام می‌دهد و قطعا اجرا و پیگیری دستورالعمل‌های این ستاد برای مقابله با ویروس کرونا حائز اهمیت است، اما یکی از دلایل ضعف در اجرا می‌تواند دستورات متعدد باشد.

 

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس تصریح کرد: تامین اعتبار لازم برای کمک به اقشار پایین دست جامعه که تحت تاثیر این ویروس گرفتاری آن‌ها بیشتر شده است، توجه به کسب و کارها و بخش تولیدی برای تامین نیازهای روزمره کشور و بخش اداری و جاری کشور همه مسائلی است که ستاد باید در کنار مقابله با این ویروس به آن توجه داشته و دستورات ستاد این بخش‌ها را نیز پوشش دهد.

 

وی تاکید کرد: آنچه که مسلم است اگر دستورالعمل‌های ستاد مورد پذیرش و اجرای بخش‌های مختلف جامعه قرار نگیرد، مصیبت بدتری را به دنبال خواهد داشت. مردم نیز نقش ویژه‌ای در این مسیر دارند. ثبات در دستورالعمل‌های ابلاغی منجر به هماهنگی بیشتر مردم و بخش‌های مختلف خواهد شد./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر