کد خبر: 85209
A

چرا استرداد "جعبه سیاه " باستی هیلز به ایران مهم است؟ / اهمیت تحقیق بیشتر در روابط قاضی اجراییات شهرستان لواسانات

هر چند وی به دریافت رشوه بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو متهم است اما نباید فراموش کرد که ویلاهای لواسان میلیاردها تومان تخلف داشته و با توجه به روحیه "طمع کاری" که قاضی سابق سراغ داریم و در دادگاه هم مشایخ (متهم ردیف سوم) به آن اشاره کرد بعید است وی از این گوشت قربانی به راحتی گذشته باشد. قطعاً استرداد قاضی سابق می تواند جعبه سیاه تخلفات در باستی هیلز را گشوده و ناگفته های معاملات در لواسانات به میان رسانه ها بکشاند.

چرا استرداد "جعبه سیاه " باستی هیلز به ایران مهم است؟ / اهمیت تحقیق بیشتر در روابط قاضی اجراییات شهرستان  لواسانات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پلیس اینترپل به دنبال متهمان فراری پرونده باند فساد اکبر طبری است در این میان نام یک نفر بیش از دیگران در رسانه ها مطرح شد قاضی منصوری، بازپرس سابق دادسرای فرهنگ و رسانه؛ بسیاری از افراد با سابقه حوزه از او به عنوان "قاتل رسانه ها یاد می کنند چرا که به راحتی دستور فیلتر و بازداشت خبرنگاران را می داد. 

باید دانست که حضور او در دادسرای فرهنگ و رسانه مربوط به سال های گذشته است و موضوع پرونده او ربطی به پرونده موسوم به باند اکبر طبری ندارد؛ حجت السلام منصوری قاضی وقت اجراییات شهرستان لواسانات بوده است جایی که به دلیل ساخت و ساز‌های غیر مجاز آقازاده ها، چند سالی است بورلی هیلز آن (باستی هیلز)، در کانون توجه افکار عمومی قرار گرفته است. هر چند وی به دریافت رشوه بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو متهم است اما نباید فراموش کرد که ویلاهای لواسان میلیاردها تومان تخلف داشته و با توجه به روحیه "طمع کاری" که قاضی سابق سراغ داریم و در دادگاه هم مشایخ (متهم ردیف سوم) به آن اشاره کرد بعید است وی از این گوشت قربانی به راحتی گذشته باشد. قطعاً استرداد قاضی سابق می تواند جعبه سیاه تخلفات در باستی هیلز را گشوده  و ناگفته های معاملات در لواسانات به میان رسانه ها بکشاند. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر