کد خبر: 85318
A

شکایت رضا گلپور از علی‌اکبر رائفی پور و مسئولین موسسه مصاف

رضا گلپور در چهل و چهارمین ماه حبس خود در زندان اوین به طرح شکایت از علی اکبر رائفی پور و موسسه مصاف؛ رضا داوری مدیرمسئول سایت خبری مشرق نیوز و... پداخت

شکایت رضا گلپور از علی‌اکبر رائفی پور و مسئولین موسسه مصاف
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رضا گلپور در چهل و چهارمین ماه حبس خود در زندان اوین به طرح شکایت از علی اکبر رائفی پور و موسسه مصاف؛ رضا داوری مدیرمسئول سایت خبری مشرق نیوز؛ علیرضا پورمسعود مجری شبکه تلویزیونی افق؛ عبدالله شهبازی پژوهشگر متواری از ایران؛ داود حشمتی فعال فضای مجازی و همچنین سایت آپارات بدلیل نشر سخنرانی معروف به خرس خاله های انقلاب توسط مجری شبکه افق؛ به دادسرای ناحیه ۳۵ فرهنگ و رسانه پرداخت. 
شکایت گلپور از داود حشمتی با صدور قرار مجرمیت توسط بازپرس شعبه ۴ دادسرای فرهنگ و رسانه به شعبه ۱۰۶۰ دادگاه کیفری دو، مجتمع قضائی کارکنان دولت تهران ارجاع گردیده است.
علیرضا پورمسعود در مقاله ای که روز پنجم خرداد ماه امسال منتشر نمود، با مقایسه رضا گلپور و سعید امامی هردونفر را به عنوان  جاسوس شبکه موساد در ایران موسوم به زیتون معرفی نموده است‌. در هفته اخیر نیز برخی صفحات مجازی از جمله صفحه علی اکبر رائفی پور و موسسه مصاف، گلپور را در کنار محمدحسین رستمی و سید محمود موسوی مجد که توسط دادگاه انقلاب به جاسوسی برای اسرائیل محکوم گردیده اند؛ بدون مستند قضائی به عنوان جاسوس معرفی کرده بودند. 
رضا داوری مدیرمسئول سایت مشرق نیوز نیز اقدام به بازنشر سخنرانی علی اکبر رائفی پور که در آن با پخش تصویری از رضا گلپور او را ساواکی و عضو موساد معرفی کرده بود، نمود.
عبدالله شهبازی که گفته می شود از اواسط سال ۹۶ به آمریکا مهاجرت نموده نیز بدون مستند قضائی به همراهی با امثال حشمتی، پورمسعود و رائفی پور پرداخته است. 
عنوان شکایت گلپور افتراء، توهین و نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر می باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • حسینوند

    الان دقیقا دارید از کی دفاع میکنین ؟ ؟ جاسوس !!!!

  • فرزانه

    تو زندان زیاد به مغزش فشار اومده

  • ناشناس

    لطفا خفه
    آقای رایفی پور خیلی دقیق و درست حرف میزنه . برین خودتون رو اصلاح کنید

  • ناشناس

    حسین داوری صحیح است نه رضا داوری

  • ناشناس

    حسین داوری صحیح است نه رضا داوری

  • وحید

    رائفی پور چون یه ادم پوچی هست و هیچ چیز واقعی نداره و همش دروغ هست بخاطره اینکه نخاله بودن خودشو مخفی کنه کاری جز خراب کردن ادمهای با سواد بلد نیست

  • ناشناس

    چی میگی بابا چشم دیدن استادو ندارین بدبختای بیسواد

ارسال نظر