کد خبر: 85703
A

پُز دادن ترامپ برای «اِوانجلیست‌ها»: برای اسرائیل کارهای بزرگی کرده‌ام

«سی‌بی‌ان» (شبکه بنگاه مسیحی) که رسانه وابسته به اونجلیست (مسیحیان انجیلی) است در یک مصاحبه اختصاصی با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از او درباره مسائل مختلف سوال کرد.

پُز دادن ترامپ برای «اِوانجلیست‌ها»: برای اسرائیل کارهای بزرگی کرده‌ام

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «سی‌بی‌ان» (شبکه بنگاه مسیحی) که رسانه وابسته به اونجلیست (مسیحیان انجیلی) است در یک مصاحبه اختصاصی با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از او درباره مسائل مختلف سوال کرد.

رهبران اوانجلیست‌ها روابط بسیار نزدیکی با رژیم صهیونیستی دارند و از حامیان اصلی دونالد ترامپ محسوب می‌شوند.

«دیوید برودی» خبرنگار این شبکه در بخشی از این مصاحبه از ترامپ یک سوال جنجالی پرسید که پیشتر حامیانش درباره آن حرف زده بودند و آن اینکه «آیا ترامپ برگزیده خداوند است؟»

پیشتر مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در این باره گفته بود: «به عنوان یک مسیحی، به یقین بر این باورم این احتمال وجود دارد که ترامپ در این برهه از سوی خداوند برای کمک به نجات  یهودیان از تهدید ایران به زمین فرستاده شده باشد» 

«دیوید برودی» خبرنگار سی‌بی‌ان از ترامپ سوال کرد: «من از سارا سندرز (سخنگوی سابق کاخ سفید) و مایک پامپئو این سوال را کردم و آنها جواب مشابهی دادند اینکه "آیا رئیس‌جمهور ترامپ مقدر بوده که برای چنین زمانی به منصب (ریاست جمهوری) برسد؟ آیا خداوند رئیس‌جمهور ترامپ را برای چنین زمانی به قدرت رساند؟" من تا کنون از شما این سوال را نکرده‌ام. نظرتان درباره این سوال چیست؟»

ترامپ در جواب به این سوال خاطره‌ای از زمان کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ و اظهارات بن کارسون وزیر کنونی مسکن آمریکا اشاره کرد. کارسون یکی از نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری بود.

رئیس‌جمهور آمریکا به سی‌بی‌ان گفت: «همین حرف را بن کارسون به من گفته بود. او گفت "شما پیروز خواهید شد" من در جواب به او گفتم "بن من دارم علیه تو رقابت می‌کنم داری به من چه می‌گویی؟»

ترامپ و «دیوید برودی» خبرنگار «سی‌بی‌ان»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر