کد خبر: 91018
A

نظارت میدانی قالیباف ادامه دارد؟/ مقصد بعدی رئیس مجلسِ سوپراصولگرا کدام استان است؟

پس از سفر «محمدباقر قالیباف» به استان خوزستان که با حواشی بسیار زیادی روبر شد و همچنین بحث بر سر هزینه و تبلیغات میلیاردی رئیس مجلس یازدهم! رسانه ها از تداوم این سفرها خبر داده اند

نظارت میدانی قالیباف ادامه دارد؟/ مقصد بعدی رئیس مجلسِ سوپراصولگرا کدام استان است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از سفر «محمدباقر قالیباف» به استان خوزستان که با حواشی بسیار زیادی روبر شد و همچنین بحث بر سر هزینه و تبلیغات  میلیاردی سفرهای رئیس مجلس یازدهم! روزنامه اعتماد در گزارش امروز خود از تداوم این سفرها خبر داده و نوشته است: آنچه در این میان قطعی است، تداوم سفرها یا نظارت میدانی رییس مجلس است. مشاوران قالیباف برای او ۵ سفر به نقاط محروم ایران در نظر گرفته و برنامه‌های هرکدام را ریز به ریز و با جزییات تدوین کرده‌اند که با توجه به سفر ماه جاری رییس قوه مقننه به خوزستان، ۴ سفر دیگر همچنان باقی مانده است.

استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد، استان‌هایی است که رییس مجلس قرار است تحت‌عنوان نظارت میدانی به آنها سرکشی کند که از قرار معلوم و براساس شنیده‌ها سی و یکم شهریورماه دومین سفر استانی قالیباف اتفاق خواهد افتاد. جالب آنکه درباره مقصد این سفر اخبار دقیقی وجود ندارد ولی پیگیری‌ها حاکی از آن است که از میان استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، رییس مجلس یک استان را برای سفر انتخاب خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر