کد خبر: 91985
A

پرویز فتاح برنامه های انتخاباتی خود را تعطیل کرد

برخی اطرافیان پرویز فتاح می‌گویند که فتاح همه‌ی کارهای انتخاباتی و تیم‌های تبلیغاتی را تعطیل کرده است و دیگر برای انتخابات فعالیت نمی‌کند و در عزل و نصب‌ها و سفرها و کارها و برنامه‌ها نیز نوع رفتار کاملا از حالت انتخاباتی و هماهنگی تبلیغاتی سابق خارج شده است و به کارهای بنیاد مشغول است.

پرویز فتاح برنامه های انتخاباتی خود را تعطیل کرد
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ برخی اطرافیان پرویز فتاح می‌گویند که فتاح همه‌ی کارهای انتخاباتی و تیم‌های تبلیغاتی را تعطیل کرده است و دیگر برای انتخابات فعالیت نمی‌کند و در عزل و نصب‌ها و سفرها و کارها و برنامه‌ها نیز نوع رفتار کاملا از حالت انتخاباتی و هماهنگی تبلیغاتی سابق خارج شده است و به کارهای بنیاد مشغول است.
به گزارش انصاف نیوز، رئیس بنیاد گفته تا با مقام عالی رتبه دیداری انجام ندهم و رضایت قلب ایشان را جلب نکنم، تحرک سیاسی نخواهم داشت.
برخی مشاوران فتاح به او گفته‌اند که چند اکت اجتماعی بزرگ باعث کمرنگ شدن حواشی برنامه تلویزیونی خواهد شد و مقدمات حضور انتخاباتی وی را انجام خواهد داد.
تیم‌های انتخاباتی فتاح در دو گروه فعالیت می‌کردند؛ یکی حول روابط عمومی بنیاد و دیگری در هماهنگی با دفتر ریاست بنیاد مستضعفان که همگی به حالت تعطیل در آمده است.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر