کد خبر: 93101
A

مجلس دوست دارد یکسری کارهایی انجام دهد که به اسم دولت تمام نشود

محمدرضا باهنر می گوید: اگر قرار باشد سه قوه، کشور را به سه طرف بکشانند، وضعیت از این هم بدتر می‌شود و بهتر نخواهد شد. متأسفانه مجلسی‌ها می‌گویند دولت عُرضه ندارد، دولتی‌ها هم می‌گویند مجلسی‌ها نمی‌فهمند؛ این نوع نگاه خوب نیست و برای پیشرفت یک کشور سم است.

مجلس دوست دارد یکسری کارهایی انجام دهد که به اسم دولت تمام نشود

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا باهنر در گفت و گو با خبرگزاری مهر رابطه بین دولت دوازدهم و مجلس یازدهم را چگونه ارزیابی می کنید گفت: احتمال می‌دهم مجلس دوست دارد یکسری کارهایی انجام دهد که به اسم دولت تمام نشود و دولت هم می‌خواهد یکسری کارهایی انجام دهد که به اسم مجلس تمام نشود خواهش می‌کنم هر دو کارهایی انجام دهید که به اسم هر دو قوه تمام شود. در کشور ما سه قوه مستقل از هم هستند اما در عین حال باید با هم مملکت را اداره کنند نه اینکه بر علیه هم باشند. شما یک هواپیمای ۴ موتوره را در نظر بگیرید که دو موتور آن به سمت جنوب و دو موتور به سمت شمال باشد، هواپیما را خراب می‌کند.

اگر قرار باشد سه قوه، کشور را به سه طرف بکشانند، وضعیت از این هم بدتر می‌شود و بهتر نخواهد شد. متأسفانه مجلسی‌ها می‌گویند دولت عُرضه ندارد، دولتی‌ها هم می‌گویند مجلسی‌ها نمی‌فهمند؛ این نوع نگاه خوب نیست و برای پیشرفت یک کشور سم است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر