کد خبر: 94081
A

قالیباف چه زمانی کرونا گرفت؟/ فیلــــم

14 مهرماه بود که محمدباقر قالیباف رئیس مجلس یازدهم برای نظارت میدانی بر روند رسیدگی به مبتلایان و مشکلات کادر درمان به صورت سرزده از بیمارستان امام خمینی(ره) تهران بازدید کرد. بازدیدی که هر چند از آن به عنوان نظارت میدانی و سر زده نام برده می شد اما شکی در این نبود که قالیباف کما فی سابق به دنبال اجرای تبلیغات برای آینده خودش است. اما موضوعی که سبب شد تا این موضوع به سوژه رسانه ها تبدیل شود نه خود بازید که حواشی آن بود. تا جاییکه حسن روحانی چند روز پس از آن در جلسه هیات دولت بدون نام بردن از قالیباف، گفت: من حضور درهر جلسه ای را منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا کردم. کسی نمی‌تواند برود وسط سیل و بگوید که من نمی ترسم.

قالیباف چه زمانی کرونا گرفت؟/ فیلــــم

به گزارش دیده بان ایران؛ 14 مهرماه بود که محمدباقر قالیباف رئیس مجلس یازدهم برای نظارت میدانی بر روند رسیدگی به مبتلایان و مشکلات کادر درمان به صورت سرزده از بیمارستان امام خمینی(ره) تهران بازدید کرد. بازدیدی که هر چند از آن به عنوان نظارت میدانی و سر زده نام برده می شد اما شکی در این نبود که قالیباف کما فی سابق به دنبال اجرای تبلیغات برای آینده خودش است. اما موضوعی که سبب شد تا این موضوع به سوژه رسانه ها تبدیل شود نه خود بازید که حواشی آن بود. تا جاییکه حسن روحانی چند روز پس از آن در جلسه هیات دولت بدون نام بردن از قالیباف، گفت: من حضور درهر جلسه ای را منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا کردم. کسی نمی‌تواند برود وسط سیل و بگوید که من نمی ترسم.

پس از این اظهارات رئیس جمهور بود که موجی از انتقادها روانه ساختمان پاستور شد و بهارستان نشین ها برای رئیس خود دست و هورا کشیدند. اما این پایان ماجرای قالیباف و بازدیدهای میدانی اش نبود. چرا که صبح امروز خبر ابتلای قالیباف به کرونا به تیتر بیشتر رسانه ها تبدیل شد. آنهم دقیقاً 20 روز پس از بازدید سرزده اش(!) از بیمارستان و بخش کرونایی ها!

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر