کد خبر: 97078
A

تور واکسن کرونا در ترکیه فقط ۱۲ میلیون/ عکس

یک کاربر توییتر در همین رابطه می نویسد: ‌‎چندنفری که در ترکیه زندگی میکنند همین امروز استوری گذاشتند که گول این تبلیغ ها را نخورید. زیرا واکسن اول به کادر درمان و افراد بالای ۶۰ سال و بعد شهروندان ترکیه تعلق می گیرد و هنوز درمورد افرادی که شهروند ترکیه کشور هستند تصمیمی گرفته نشده است.

تور واکسن کرونا در ترکیه فقط ۱۲ میلیون/ عکس

به گزارش دیده بان بان ایران، با اعلام مسئولان ترکیه و آغاز تزریق واکسن کرونا در این کشور، یک تور گردشگری در ایران در آگاهی جذب توریست خودش نوشت: تور 5روزه ترکیه (ویژه تزریق واکسن کرونا) شروع قیمت از 12 میلیون!

یک کاربر توییتر در همین رابطه می نویسد: ‌‎چندنفری که در ترکیه زندگی میکنند همین امروز استوری گذاشتند که گول این تبلیغ  ها را نخورید. زیرا واکسن اول به کادر درمان و افراد بالای ۶۰ سال و بعد شهروندان ترکیه تعلق می گیرد و هنوز درمورد افرادی که شهروند ترکیه کشور هستند تصمیمی گرفته نشده است.

گفتنی است فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه طی اظهاراتی در جمع خبرنگاران در مجلس کشور اعلام کرد: در ماه جاری دست‌کم 10 میلیون، ولی به احتمال زیاد 20 میلیون واکسن کرونا تامین خواهیم کرد. در ماه ژانویه 20 میلیون و در فوریه نیز 10 میلیون واکسن کرونا دریافت خواهیم کرد. درصدد افزایش بیشتر این تعداد هستیم./ دیده بان ایران

 

43071770-04a6-48d9-a756-eb328b76e686

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر