کد خبر: 97092
A

حسین رودسری عامل دستکاری و سانسور کتاب‌های درسی است؟!/ رودسری کیست؟

یک فعال رسانه ای مدعی شده است که حسین رودسری عامل دستکاری و سانسور در کتاب‌های درسی است. حسین رودسری، مشاور رییس سابق سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی‌آموزشی، است، او در دفتر تالیف نماد ممیزی است و کسی است که نام برخی از شعرا و مشاهیر ایرانی را حذف یا در متون آنها دست می برد و تغییراتی می‌دهد.

حسین رودسری عامل دستکاری و سانسور  کتاب‌های درسی است؟!/ رودسری کیست؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فهمیه طباطبایی، خبرنگار  و فعال رسانه ای مدعی شده است که حسین رودسری عامل دستکاری و سانسور در کتاب‌های درسی است.

رودسری در حوزه‌ی آموزش و پرورش سرآمد است. حسین رودسری، مشاور رییس سابق سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی‌آموزشی، است، او در دفتر تالیف نماد ممیزی است و کسی است که نام برخی از شعرا و مشاهیر ایرانی را حذف یا در متون آنها دست می برد و تغییراتی می‌دهد.

 طباطبایی نوشته است: او که بازنشسته آموزش و پرورش بود، در زمان ریاست حجت الاسلام علی ذوعلم، در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به عنوان مشاور منصوب شد تا بتواند کار رصد و اصلاح کتب درسی را دنبال کند. حالا علی ذوعلم کیست؟ وی عضو جبهه پایداری است که سال 1397 به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منصوب شد. آقای ذوعلم ایده پرداز واگذاری 40 هزار مدرسه به حوه علمیه قم در سال 1388 است.

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین رودسری دارای تالیفاتی چون اخلاص و نگاهی به سیره شهید بهشتی در تعلیم و تربیت است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • کاوه

    از قیافه اش معلومه جنس خوب زده

ارسال نظر