کد خبر: 98036
A

محمد سلامتی: دولت به طور کاملاً بی‌رحمانه‌ای مورد حمله و هجمه قرار گرفته است

محمد سلامتی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در خصوص انتقاد ها از دولت روحانی گفت: اگر بخواهیم به آنچه در دولت آقای روحانی رخ داده است منصفانه نگاه کنیم، باید بگوییم ایشان به‌ طور کاملاً بی‌رحمانه‌ای مورد حمله و هجمه قرار گرفته است

محمد سلامتی: دولت به طور کاملاً بی‌رحمانه‌ای مورد حمله و هجمه قرار گرفته است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد سلامتی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در خصوص انتقاد ها از دولت روحانی گفت: اگر بخواهیم به آنچه در دولت آقای روحانی رخ داده است منصفانه نگاه کنیم، باید بگوییم ایشان به‌ طور کاملاً بی‌رحمانه‌ای مورد حمله و هجمه قرار می‌گیرد. به هر حال دولت تدبیر و امید به‌مانند دولت‌های دیگر جنبه‌های مثبت و منفی را توأمان داشته است. به عنوان مثال روحانی در این چند سال در عرصه سیاست خارجی خوب و مفید عمل کرده است؛ از جمله می‌توان به برجام اشاره کرد که دولت ‌توانست به خوبی با قدرت‌های اروپایی و کشورهای مرتجع منطقه مقابله کند.

او که سابقه وزارت در زمان جنگ را دارد، در ادامه گفت:‌ همچنین می‌توان به مدیریت دولت در شرایط کرونایی اشاره کرد. کشور ما در مدیریت کرونا در حالی از بسیاری از کشورهای پیشرفته هم جلو زده است که با انواع و اقسام تحریم و فشارهای بین‌المللی مواجه بود. هیچ کسی نمی‌تواند این را نادیده بگیرد که ایران در قضیه کرونا حتی از آمریکا بسیار بهتر عمل کرد و مردم ایران نسبت به آمریکایی‌ها از کرونا هزینه‌های کمتری متحمل شدند.

او اضافه کرد: دولت روحانی همچنین در بحث سیاست داخلی کارنامه‌ای کاملاً قابل قبول از خود بر جا گذاشت به ‌طوری که از سال ۹۲ فضای سیاسی به وضوح باز شد و همچنین به توسعه سیاسی و فرهنگی توجه کافی شد. با این حال نمی‌توان از ضعف‌های مفرط دولت مستقر در بحث اقتصادی به سادگی گذشت. به هر حال مردم این روزها گرفتاری‌های خُردکننده‌ای را تحمل می‌کنند که این نشانه‌ای آشکار از ناکارآمدی دولت محسوب می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب توضیح داد: موضوع تامل‌برانگیز این است که منتقدان و مخالفان دولت کسانی هستند که کارنامه‌ای فوق‌العاده ضعیف از خود به ثبت رسانده‌اند. در واقع باید گفت کسانی که به حسن روحانی حمله می‌کنند، خودشان پیش از این به منافع و مصلحت کشور ضربه زده‌اند‌.

محمد سلامتی در پایان صحبت‌هایش گفت: مردم باید به سیاه‌‌نمایی‌هایی که ضد دولت انجام می‌شود بی‌اعتنایی و دولت را بر اساس آنچه در این سال‌ها گذشته قضاوت کنند.

 

منبع: اعتماد آنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر