کد خبر: 99562
A

۱۸ عضو یک فامیل به جرم جعل مدارک بانکی بازداش شدند+جزییات

اعضای باند خانواده ای در کرمان که همگی خلافکار و جاعل مدارک بانکی بودند به دام افتادند.

 ۱۸ عضو یک فامیل به جرم جعل مدارک بانکی بازداش شدند+جزییات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای خانواده 18 نفره جاعل حرفه ای با ده ها فقره جعل اسناد بانکی و دولتی و اخذ وام های متعدد بانکی به ارزش 12 میلیارد ریال در کرمان خبر داد.

سرهنگ "حسن پور" اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر جعل مدارک بانکی و مدارک ادارات دولتی برای اخذ وام، بلافاصله موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی، به دست داشتن اعضای یک خانواده در جعل اسناد پی برده و با تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، مخفیگاه هر یک از اعضای این خانواده 18 نفره را شناسایی و همه آنان در چند عملیات غافلگیرانه در شهر کرمان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در روند تحقیقات پلیسی مشخص شد، متهمان پس از ساخت مهرهای جعلی اقدام به تهیه اسناد مجعول کرده و با مشارکت در اخذ تسهیلات توانسته بودند، مبلغ 12میلیارد ریال وام دریافت کنند.

در ادامه سرهنگ حسن پور با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی از همشهریان خواست: هشدارهای پلیس را جدی گرفته و در صورت مواجهه با افرادی که قصد کلاهبرداری با وعده های کذب را دارند و یا موارد مشابه مراتب را به پلیس اطلاع دهند

منبع : رکنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر