کد خبر: 101609
A

ادعای تازه آیت الله تبریزیان : واکسن ها حاوی دی ان ای خوک و میمون هستند و ما را همجنس باز می کنند!

علی رغم اینکه حسین کرمانپور، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در بیانیه خود مدعی شده؛ آیت الله تبریزیان در دورانی کودکی بارها واکسن زده‌ است. پدر طب اسلامی امروز در پاسخ به انتقادهای پزشکان و سازمان نظام پزشکی بر حرف های روز گذشته خود تاکید کرد و به تازگی نوشته است: «غربی ها می خواهند با تزریق واکسن ژن همجنس گرایی را وارد بدن ما کنند. در حق فرزندانتان ظلم نکنید و از روز اول واکسن نزنید تا همجنس باز نشوند. برای جهنم بچه بزرگ نکنید.».

ادعای تازه آیت الله تبریزیان : واکسن ها حاوی دی ان ای خوک و میمون هستند و ما را همجنس باز می کنند!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله تبریزیان استاد حوزه و پدر طب اسلامی روز گذشته ادعا کرده بود که در داخل واکسن میکروچیپ وجود دارد و افراد ربات شده و هم جنس باز می شوند(اینجا) این اظهارات که همسو با اظهارات فعالان سیاسی اصول گرا مانند حسین کنعانی مقدم (اینجا ) و دیگر نمایندگان مجلس انقلابی مطرح شده؛ با واکنش منفی سازمان نظام پزشکی روبرو شده است. علی رغم اینکه حسین کرمانپور، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در بیانیه خود مدعی شده؛ آیت الله تبریزیان در دورانی کودکی واکسن زده‌ است(اینجا ) پدر طب اسلامی امروز بر حرف های روز گذشته خود تاکید کرد و به تازگی نوشته است: «غربی ها می خواهند با تزریق واکسن ژن همجنس گرایی را وارد بدن ما کنند».

بی تردید اظهارات دو روز اخیر آیت الله تبریزیان در باره واکسن؛ موجب تشویش اذهان عمومی شده و نیاز به روشنگری رسانه ای و رسالت اطلاع رسانی ایجاب می کند رسانه ها به نقد این اظهارات بپردازند. 

پدر طب اسلامی و استاد حوزه در ادعایی غیر مستند و غیر علمی نوشته است: 

«چرا بعض حیوانات همجنس باز هستند و بعضیها هم جنس باز نیستند؟

اینکار بخاطر گناه کردن که نیست و حتما ژنتیکی است. حیواناتی که به همجنس بازی معروف هستند یکی خوک و یکی میمون و بعض حیوانات دیگر و دیدید که واکسن بنابر اظهار دانشمندان غربی دی ان ای خوک و میمون دارد و سلولهای بچه های سقط شده.

و ما متوجه شدیم که چه نقشه ای برای مردم جهان دارند و این هرم قدرت شیطان پرستان می خواهند زمین را به فساد بکشند. آنها دانشش را دارند و می دانند زنا، همجنس گرائی و فحشا ژن دارد و این ژن با وارد کردن دی ان ای این موجودات وارد بدن انسان می شود.

رشد همجنس بازی در جهان بی سابقه است و این نقشه را بوسیله این واکسنها دارند عملی می کنند. بنابراین در حق فرزندانتان ظلم نکنید و از روز اول واکسن نزنید تا همجنس باز نشوند. برای جهنم بچه بزرگ نکنید.» 

photo_2021-02-08_14-27-08

photo_2021-02-08_14-27-52

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر