کد خبر: 113021
A

نزدیکان «رستم قاسمی» بازداشت شده اند؟

ارگان رسانه ای نزدیک به طیف تندروی اصولگرا که پیشتر از خط خوردن نام «رستم قاسمی» از لیست گزینه های مطرح برای دولت سیزدهم خبر داده بود با انتشار مطلبی از بازداشت برخی نزدیکان او توسط نیروهای اطلاعات سپاه خبر داده است.

نزدیکان «رستم قاسمی» بازداشت شده اند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ رگان رسانه ای نزدیک به طیف تندروی اصولگرا که پیشتر از خط خوردن نام «رستم قاسمی» از لیست گزینه های مطرح برای دولت سیزدهم خبر داده بود با انتشار مطلبی از بازداشت برخی نزدیکان او توسط نیروهای اطلاعات سپاه خبر داده است.

این کانال تلگرامی به نام اخبار فوق محرمانه ادعا کرده است که:

اخیراً در یکی از هلدینگ های ساختمانی متعلق به نیروهای مسلح بازداشت های مربوط به رسانه صورت گرفته است. این افراد که در حال آماده سازی شب نامه علیه نامزدهای رقیب رستم قاسمی بودند توسط حفاظت سپاه بازداشت شدند.

افراد بازداشتی که در حال آماده سازی شب نامه علیه سه نامزد وزارت نفت بودند اعتراف کردند که با رستم قاسمی در ارتباط بوده و محتواها علیه دیگر نامزدها را رستم قاسمی به آنها داده است. گفته می شود مستندات این تخلف به مجموعه های حفاظتی ارسال شده و موجبات گله مندی شدید فرماندهان ارشد سپاه را فراهم آورده است.

گفته می شود رستم قاسمی بعد از ناامید شدن از حضور در کابینه رییسی اقدام به تخریب دیگر نامزدهای حضور در وزارت نفت می کند. شنیده شده بعد از استقرار کابینه رییسی احتمال دارد حتی رستم قاسمی جایگاه فعلی خود در سپاه را نیز از دست دهد.

دیده بان ایران؛ انتشار این خبر را تایید یا رد نمی کند؛ اطرافیان سردار قاسمی یا ایشان اگر توضیحی در خصوص ادعای رسانه های اصولگرا دارند؛ سایت دیده بان ایران آن را پوشش خواهد داد. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر