کد خبر: 114113
A

عضو شورای شهر تهران: یادگار حاج قاسم به شهردار انقلابی رای داده اما فضای مجازی تقوا را رعایت نکرد

عضو شورای شهر تهران مدعی شد که نرجس سلیمانی به علیرضا زاکانی رای داده است اما فضای مجازی تقوا را راعایت نکرده و نوشته او به مازیار حسینی رای داده است. بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ادعای عضو شورای ششم در حالی مطرح شده که صبح امروز در فایل صوتی گفتگوی چمران و نرجس سلیمانی مطالب دیگری عنوان شده بود.

عضو شورای شهر تهران: یادگار حاج قاسم به شهردار انقلابی رای داده اما فضای مجازی تقوا را رعایت نکرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علیرضا نادعلی عضو شورای شهر تهران مدعی شد که نرجس سلیمانی به علیرضا زاکانی رای داده است اما فضای مجازی تقوا را رعایت نکرده و نوشته او به مازیار حسینی رای داده است. بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ادعای عضو شورای ششم در حالی مطرح شده که صبح امروز در فایل صوتی گفتگوی چمران و نرجس سلیمانی  مطالب دیگری عنوان شده بود.(فایل صوتی)

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ عضو شورای شهر تهران در خصوص انتخاب شهردار گفت: الحمدلله، به خواست خدا و همت نمایندگان منتخب مردم در ششمین شورای اسلامنادعلیی شهر تهران، یک شهردار انقلابی، تحولخواه، عدالت طلب و مجاهد انتخاب گردید. برای اینکه سرعت خدمت‌رسانی بیشتر شود، چهارشنبه (یک روز پیش از تحلیف اعضا)، تعیین شهردار انجام شد.

نادعلی ادامه داد: رای برای انتخاب شهردار تهران مخفی بود و قرار نبود آرای نمایندگان مردم در فضای مجازی منتشر شود؛ آنهم با دسته بندی انقلابی و غیر انقلابی، بین نمایندگان انقلابی و غلط های فاحش درباره اینکه چه کسی به چه گزینه‌ای رای داده است!

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ عضو شورای شهر تهران در گفتگو با فارس مدعی شده:یادگار محترم حاج قاسم عزیز هم به شهردار انقلابی رای داد، اما در فضای مجازی به‌عکس منتشر شد. گویا در فضای مجازی ملزم به رعایت تقوا نیستیم!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر