کد خبر: 118090
A

ماجرای کشف لاشه خرس سلاخی شده در قابلمه یک زوج / رئیس پارک ملی پابند: زوج میانسال تقریبا چیزی از خرس باقی نگذاشته اند/FILM+ PHOTO

رئیس پارک ملی پابند نکا گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای که توسط زن و مرد میان‌سالی تکه تکه شده و در قابلمه درحال پخته شدن بود، کشف شد.

ماجرای کشف لاشه خرس سلاخی شده در قابلمه یک زوج / رئیس پارک ملی پابند: زوج میانسال تقریبا چیزی از خرس باقی نگذاشته اند/FILM+ PHOTO

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ماجرای تکه‌تکه و پخته‌شدن بی‌رحمانه یک قلاده خرس توسط یک زن و مرد سمنانی در مازندران موضوعی بوده که سروصدای زیادی به پا کرده که در ارتباط با علیرضا یخکشی رئیس پارک ملی پابند نکا در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: این اتفاق ۴۵ روز پیش در قسمت شرق پارک ملی پابند مرز میان استان مازندران و سمنان رخ داد.

وی افزود: ماجرا از این قرار بوده که یک قلاده خرس قهوه‌ای توسط زن و مرد میانسالی تکه‌تکه شده و در حال پخته شدن در قابلمه بود، کشف شد.

رئیس پارک ملی پابند نکا بیان کرد: کار این زن و مرد نظر کوهنوردان را به خود جلب کرد که این زن و مرد ابتدا اعلام کردند در حال پختن گوشت گراز و خوک هستند که کوهنوردان با مشاهده پنجه‌ها و سر قطع شده خرس متوجه شدند که آنها یک قلاده خرس قهوه‌ای بالغ را کشته و مشغول پختن گوشت خرس برای گرفتن روغن هستند.

یخکشی تصریح کرد: کوهنوردان این اتفاق را به محیط زیست اعلام کردند و پس از گزارش، محیط‌بانان بلافاصله به محل اعزام شدند و پوست، سر و قطعاتی از گوشت خرس را کشف کردند.

14000715000195_Test_PhotoN

وی اضافه کرد: تا قبل از رسیدن محیط‌بانان این زن و مرد از محل متواری شدند ولی بررسی محیط‌بانان نشان داد این قلاده خرس تازه شکار شده بود.

رئیس پارک ملی پابند نکا با اعلام اینکه شناسایی متهمان با توجه به تصاویری که کوهنوردان ضبط کرده بودند انجام شد، گفت: موضوع به دادستانی اعلام شد و پرونده در مراجع قضایی درحال پیگیری است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر