کد خبر: 122731
A
در گفت و گوی دیده بان ایران با وکیل عضو کانون نویسندگان ایران مطرح شد؛

راضیه زیدی : زندان به دلیل وخامت حال بکتاش آبتین با مرخصی وی موافقت کرد/ بکتاش آبتین در آی سی یو منتقل شده است

راضیه زیدی، وکیل بکتاش آبتین، شاعر و عضو کانون نویسندگان ایران که مدتی است در زندان اوین به سر می‌برد؛ درباره آخرین وضعیت جسمی موکلش که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان به سر می‌برد به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: آخرین اطلاعاتی که ما از وضعیت آقای بکتاش آبتین داریم این است که ریه‌های ایشان درگیر ویروس کرونا شده است. دیروز هم بنده به همراه همسرشان به زندان مراجعه کردیم و خوشبختانه با مرخصی ایشان موافقت شد.

راضیه زیدی : زندان به دلیل وخامت حال بکتاش آبتین با مرخصی وی موافقت کرد/ بکتاش آبتین در آی سی یو منتقل شده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ راضیه زیدی، وکیل بکتاش آبتین، شاعر و عضو کانون نویسندگان ایران که مدتی است در زندان اوین به سر می‌برد؛ درباره آخرین وضعیت جسمی موکلش که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان به سر می‌برد به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: آخرین اطلاعاتی که ما از وضعیت آقای بکتاش آبتین داریم این است که ریه‌های ایشان درگیر ویروس کرونا شده است. دیروز هم بنده به همراه همسرشان به زندان مراجعه کردیم و خوشبختانه با مرخصی ایشان موافقت شد.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران، وکیل آقای آبتین در رابطه با وضعیت جسمی وی اظهار کرد: وضعیت عمومی ایشان در حال حاضر بد نیست اما با توجه به اینکه هر دو ریه ایشان درگیر این بیماری شده است ممکن است هر چه زودتر وضعیت جسمی‌شان رو به وخامت برود. دلیل همراهی زندان هم به همین دلیل بود.

زیدی در پاسخ به این سوال که چند درصد از ریه این نویسنده درگیر ویروس کرونا شده است، گفت: متاسفانه از اینکه چند درصد ریه درگیر شده است اطلاعی ندارم  اینکه آقای آبتین در حال حاضر در ای سی یو بستری هستند.

منبع: دیده بان ایران - نازیلا معروفیان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر