کد خبر: 127607
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:حمایت از مددجویان کمیته امداد محور جلسات کارشناسی بودجه است

یوسف داودی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر ضرورت افزایش مستمری مددجویان گفت: حمایت از مددجویان کمیته امداد محور جلسات کارشناسی بودجه 1401 است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:حمایت از مددجویان کمیته امداد محور جلسات کارشناسی بودجه است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یوسف داودی، نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مستمری مددجویان کمیته امداد به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: از اول انقلاب تا به الان حمایت از مستضعفان اولویت اصلی انقلاب و مسئولان جمهوری اسلامی بوده است. قطعا با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی کشور، رقمی که برای مستمری مددجویان پرداخت می‌شود یک دهم نیازهای اساسی این افراد نیست.

وی ادامه داد: هم مجلس و هم دولت باید همه تلاش‌شان را در جهت افزایش بودجه مددجویان کمیته امداد به عمل آورند چون حمایت از کمیته امداد، حمایت از مستصعفان و انجام فرمایشات امام راحل است.

نماینده مجلس یازدهم درباره تصمیم مجلس برای افزایش اعتبارات کمیته امداد اظهار کرد: طی جلساتی که برای بررسی بودجه برگزار کرده‌ایم، افزایش بودجه کمیته امداد یکی از محورهای اصلی صحبت‌های نمایندگان بوده است.

وی در ادامه افزود: قطعا مستمری مددجویان باید تا اندازه‌ای افزایش یابد که حداقل بتواند نیازهای اساسی این عزیزان را برطرف کند.

داووی در پایان تصریح کرد: ان‌شاءالله لایحه بودجه 1401 را به گونه‌ای می‌بندیم که اکثریت مردم شریف ایران به ویژه کمیته امداد در مورد آن رضایت خاطر داشته باشند.

 

منبع: دیده‌بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر