کد خبر: 128202
A

یک مداح، رئیس بیمارستان تخصصی کودکان در تهران شد+متن حکم

سید ابوالفضل ذاکریان، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، محمود اشتیاقی را به سمت سرپرست مدیریت بیمارستان بهرامی منصوب کرد.

یک مداح، رئیس بیمارستان تخصصی کودکان در تهران شد+متن حکم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان کودکان بهرامی، سید ابوالفضل ذاکریان، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، محمود اشتیاقی را به سمت سرپرست مدیریت بیمارستان بهرامی منصوب کرد. متن ابلاغیه به این شرح است:

جناب آقای محمود اشتیاقی

با سلام و احترام؛

نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست مدیریت بیمارستان بهرامی منصوب می­ شوید تا با اتکال به خداوند متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی، و با توجه به ظرفیت های قابل توجه آنمرکز و خرد جمعی و جلب مشارکت اعضاء هیأت علمی، کارشناسان و کارکنان خدوم نسبت به امور ذیل اهتمام ورزید.

  • اولویت بخشی به ارائه خدمات مطلوب در زمینه امور حاکمیتی درمان

  • استفاده از تمام ابزارهای موجود اعم از روش های نوین مدیریتی، منابع انسانی، مالی و فیزیکی در جهت ارتقاء خدمات آموزشی و درمانی، با تاکید بر رعایت اصول رفتار حرفه ای و توجه به کرامت بیمار

  • برنامه ریزی برای اصلاح فرآیندها به منظور چابک سازی و استفاده بهینه از منابع

  • تلاش به منظور جلب مشارکت های مردمی خارج از دانشگاه اعم از خیرین در مسیر اصلاح زیرساخت ها و ارتقاء خدمات

  • توجه خاص به ارتقای کرامت نیروی انسانی همراه با افزایش بهره وری

  • صیانت از منابع فیزیکی و مالی، خلق منابع جدید مالی و مدیریت هزینه ها

  • تلاش در جهت حراست و صرفه و صلاح بیت المال

      توفیق روزافزون جنابعالی در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 سید ابوالفضل ذاکریان
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه

 

 

 

      خدمت به جامعه در هر جایگاه ارزشمند و باعث مباهات است و همچنین توفیق در امر خدمت رسانی شایسته انسان هایی است که نهادی پاک و مطهر دارند و ضمیرشان سرشار از تعهد و ارزش های انسانی و والاست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر