کد خبر: 128983
A

۵۰۰ عدد سیلندر گاز در جایگاه فلاورجان طعمه حریق شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حریق جایگاه عرضه سیلندر ۱۱ کیلویی گاز در فلاورجان گفت: با حضور آتش‌نشانی‌ بالغ بر ۵۰۰ عدد سیلندر ۱۱ کیلویی با تلاش ۳ ساعته آتش‌نشانان اطفا و از یک فاجعه جلوگیری شد.

۵۰۰ عدد سیلندر گاز در جایگاه فلاورجان طعمه حریق شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرهاد کاوه‌آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: حریق جایگاه عرضه سیلندر ۱۱ کیلویی گاز که در مجاورت منازل مسکونی واقع در روستای حسین‌آباد (کرسگان) فلاورجان به آتش‌نشانی گزارش شد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان اصفهان از ایستگاه‌های ۱۱،۱۲،۱۳ که با ایثارگری حریق مذکور را کنترل کردند، افزود: با حضور آتش‌نشانی‌های شهر ابریشم، سودرجان و فلاورجان بالغ بر ۵۰۰ عدد سیلندر ۱۱ کیلویی که با تلاش ۳ ساعته آتش نشانان اطفا و از یک فاجعه جلوگیری شد.

کاوه‌آهنگران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برخورد یک دستگاه خودروی پراید با تریلی پارک شده در کنار خیابان، گفت: حدود ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف و محبوسی راننده و سرنشین خودروی پراید واقع در خیابان برازنده به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

 

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان کرد: بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۶ به محل حادثه اعزام شد و ضمن ایمن‌سازی محل، راننده و سرنشین سواری پراید که آقا و خانم جوانی بودند را آزاد سازی و تحویل عوامل انتظامی و اورژانس شهر دادند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر