کد خبر: 131797
A

گزارش دیده‌بان ایران تایید شد/ شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ چرا خودزنی کرد؟/ پرویز سروری: خودزنی شهردار ناحیه ۳ در حال بررسی است

پرویز سروری درحاشیه برگزاری شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران درخصوص آخرین پیگیری‌های ضرب و شتم و حمله به شهردار ناحیه سه منطقه 19 و اخباری مبنی بر خودزنی شهردار ناحیه سه، اظهارکرد: ما در این‌باره هنوز صحت‌سنجی نکرده‌ایم و احتمال می‌دهیم که برخی‌ها هم جان بگیرند و هم آبرو.

گزارش دیده‌بان ایران تایید شد/ شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ چرا خودزنی کرد؟/ پرویز سروری: خودزنی شهردار ناحیه ۳ در حال بررسی است

به گزارش دیده بان ایران؛ اوایل هفته جاری سخنگوی شهرداری تهران هفته گذشته از مجروح شدن یکی از شهرداران منطقه ۱۹ تهران در جریان «ماموریت مقابله با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز» خبر داده بود که دیده بان ایران این خبر را با عنوان فسادستیزی ساختگی در شهرداری انقلابی/ ماجرای حمله به شهردار ناحیه تخیلی بود؟ منتشر کرد. در همین رابطه برخی رسانه ها امروز -سه شنبه- نامه‌ای رسمی را منتشر کردند که بر اساس آن پزشکی قانونی در ادعای شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹  که گفته بود «با چاقو و قمه» مورد حمله قرار گرفته ابراز تردید می‌کند.

با این حال بر اساس نامه علیرضا کدخدایی، رئیس مرکز پزشکی قانونی منطقه غرب تهران به رئیس شعبه چهارم دادسرا، در پی معاینه جراحات روی سرِ آقای هاشمی مشخص شده است که این جراحات می‌تواند در شرایطی غیر از درگیری، مانند خودزنی، ایجاد شده باشد.

در این نامه رسمی، صراحتا به «خودزنی» اشاره شده است.

آقای کدخدایی در نامه خود نوشته است:‌ «در منزل شخصی معاینه به عمل آمد، دو جراحت سطحی بخیه شده به صورت موازی در ناحیه طاق سر مشهود می‌باشد، که با عنایت به شکل و الگوی آن‌ها و عدم رویت آثار ضرب و جرح و صدمات دفاعی در سایر نواحی (تنه و اندام‌ها) احتمال حدوث در شرایط غیر منازعه (مانند خودزنی) قویا مطرح است.»

 

همچنین پرویز سروری درحاشیه برگزاری شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران درخصوص آخرین پیگیری‌های ضرب و شتم و حمله به شهردار ناحیه سه منطقه 19 و اخباری مبنی بر خودزنی شهردار ناحیه سه، اظهارکرد: ما در این‌باره هنوز صحت‌سنجی نکرده‌ایم و احتمال می‌دهیم که برخی‌ها هم جان بگیرند و هم آبرو.

وی تصریح کرد: مسئله اشاره شده یک موضوع تخصصی است که در دست بررسی است و این موضوع از طریق پزشک قانونی و نیروی انتظامی پیگیری می‌شود.

تصویر نامه‌ای منتسب به پزشکی قانونی غرب تهران در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن عنوان شده با توجه به معاینه جراحت روی سر آقای سیدجواد هاشمی، احتمال حدوث این جراحت به وسیله خودزنی قویاً مطرح است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر