کد خبر: 132672
A

آیت الله حسینی قزوینی در جلسه با طلاب دارای ۳ فرزند و بالاتر: امدادهای غیبی به کمک خانواده های دارای فرزند بالا می آید

آیت الله حسینی قزوینی در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته جمعیت برگزار شد گفت: با کمک امدادهای غیبی از نظر معیشتی هرگز در زندگی شخصی خود دچار مشکل نشدم.

آیت الله حسینی قزوینی در جلسه با طلاب دارای ۳ فرزند و بالاتر:  امدادهای غیبی به کمک خانواده های دارای فرزند بالا می آید

به گزارش دیده بان ایران؛ در مراسم گرامیداشت هفته جمعیت که به درخواست آیت الله حسینی قزوینی و همت مرکز خدمات استان قم و با حضور طلاب و روحانیون دارای سه فرزند و بالاتر برگزار شد آیت الله حسینی قزوینی نیز طی سخنانی با اشاره به تاکیدهای مکرر رهبر انقلاب بر فرزندآوری گفت: این فرزند زهرا سلام الله علیها (رهبر معظم انقلاب) ۴۹ بار در این مورد صحبت کرده اند که نشان از اهمیت فوق العاده این مساله ملی می باشد. ریاست سابق شبکه ولایت و رئیس فعلی موسسه ولیعصر عج همچنین از توافق با آیت الله اعرافی در جهت تعمیر ۴۰۰ واحد از مسکن های شهرک مهدیه و در عوض اختصاص ۲۰۰ واحد به طلاب پرجمعیت خبر داد.

عضو جامعه مدرسین در ادامه این مراسم به نقل چند خاطره شیرین از امدادهای غیبی در جهت حل مشکلات معیشتی خود اشاره کرد و اظهار داشت هرگز در زندگی شخصی و همچنین فعالیت های گسترده فرهنگی با عنایات حضرت صاحب الامر عج بخاطر مسائل مالی متوقف نشده و هم اکنون نیز موسسه ولیعصر عج و نیز اقداماتشان در راستای فرزندآوری بدون مشکل در حال اجرا می باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر