کد خبر: 133405
A

روابط عمومی بانک ملی ایران: پلیس در حال تحقیق از چندین مظنون از جمله برخی کارمندان بانک است

روابط عمومی بانک ملی ایران: چندین سارق با استفاده از تعطیلات سه روزه وارد یک شعبه اصلی بانک ملی در مرکز تهران شدند و محتویات جعبه امانات بانک را سرقت کردند. سارقان همچنین دوربین‌های نظارتی را از این بانک، واقع در روبروی دانشگاه تهران، و در فاصله نزدیک از یک ایستگاه پلیس ربودند. پلیس گفت چندین مظنون از جمله برخی کارمندان بانک موضوع تحقیق هستند.

روابط عمومی بانک ملی ایران: پلیس در حال تحقیق از چندین مظنون از جمله برخی کارمندان بانک است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد: طی روز گذشته اخباری در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که در آن تعداد صندوق های اجاره‌ای مورد سرقت قرار گرفته شعبه دانشگاه این بانک ۱۰۰۰ صندوق عنوان شده بود که بدینوسیله این عدد تکذیب می‌شود.

بر اساس اعلام مسئولان بانک تعداد صندوق‌های موجود ۱۶۸ صندوق بوده که در سرقت رخ داده به تعدادی از این صندوق‌ها آسیب رسیده و برخی از صندوق‌های این شعبه آسیبی ندیده‌اند.

چندین سارق با استفاده از تعطیلات سه روزه وارد یک شعبه اصلی بانک ملی در مرکز تهران شدند و محتویات جعبه امانات بانک را سرقت کردند.  

سارقان همچنین دوربین‌های نظارتی را از این بانک، واقع در روبروی دانشگاه تهران، و در فاصله نزدیک از یک ایستگاه پلیس ربودند.

پلیس گفت چندین مظنون از جمله برخی کارمندان بانک موضوع تحقیق هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر