کد خبر: 133430
A

سخنگوی قوه قضاییه: با آزادی مشروط محمدعلی نجفی با پابند الکترونیک موافقت نشد/ پایان حبس او سال ۱۴۰۳ است

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه: آقای نجفی درخواست کرد برای پابند الکترونیک و یک درخواست هم برای آزادی مشروط کرد که مرجع صاحب تصمیم نسبت به این درخواست‌ها موافقت نکرد و وی در حال گذراندن ایام حبس خود است. حبس آقای نجفی دوم دی‌ماه 1403 است

سخنگوی قوه قضاییه: با آزادی مشروط محمدعلی نجفی با پابند الکترونیک موافقت نشد/ پایان حبس او سال ۱۴۰۳ است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه در ادامه نشست خبری خود با رسانه‌ها که ظهر امروز سه‌شنبه 17 خرداد برگزار شد، سخنگوی قوه قضائیه همچنین درباره آخرین وضعیت محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران که درخواست آزادی مشروط داده و گفت: آقای محمدعلی نجفی در مورخ 8/6/98 به اتهام قتل عمدی و نگهداری اسلحه و مهمات غیرمجاز و بر اساس رأی صادره از شعبه 9 دادگاه کیفری یک به 6 سال و نیم حبس محکوم شده است. اجرای حکم مطابق موازین قانونی در خصوص دادنامه قطعیت‌یافته صورت گرفته است. تاریخ پایان حبس ایشان با توجه به قانون کاهش حبس در روز دوم دی‌ماه 1403 است. اولیای دم متوفی رضایت داده‌اند و وی در این مرحله از 15 روز مرخصی با رعایت مقررات استفاده کرده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ستایشی سخنگوی قوه قضاییه افزود: آقای نجفی درخواست کرد برای پابند الکترونیک و یک درخواست هم برای آزادی مشروط کرد که مرجع صاحب تصمیم نسبت به این درخواست‌ها موافقت نکرد و وی در حال گذراندن ایام حبس خود است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر