کد خبر: 137885
A

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر: شهرداری تهران در جهت عملکرد خود نظرسنجی برگزار کند / اگر نظر سنجی ها نشان داد پرسنل از عملکرد مدیریت شهری رضایت ندارند، باید تغییرات لازم صورت گیرد

مهدی عباسی عضو شورای ششم شهر تهران به شهردارچی (سایت بهارستان ایران)، گفت: علاوه بر شهروند سپاری و با توجه به نیاز شهر تهران به مسکن، ایجاد انگیزه و تولید مسکن از اولویت های کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران است.

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر: شهرداری تهران در جهت عملکرد خود نظرسنجی برگزار کند / اگر نظر سنجی ها نشان داد پرسنل از عملکرد مدیریت شهری رضایت ندارند، باید تغییرات لازم صورت گیرد

به گزارش سایت دیده بان ایران: «مهدی عباسی» در پاسخ به این پرسش که عملکرد یک ساله شورای شهر تهران را چطور ارزیابی می کنید؟ به شهردارچی (سایت بهارستان ایران)، اظهار داشت: صحبت کردن درخصوص عملکرد شورای شهر ششم در یک سال اخیر، خیلی مفصل است.

وی افزود: به نظرم در یک سال اخیر، شورای شهر تهران در حوزه نظارت و قانون گذاری راه خودش را پیدا کرده است و دارد این مسیر را به خوبی، طی می کند.

این عضو شورای شهر تهران، بیان کرد: باید در حوزه اجرایی بر روی نظارت و قانون گذاری، تمرکز و دقت لازم صورت بگیرد تا کیفیت اجرا ارتقاء یابد که امیدواریم شهرداری تهران، بتواند این ماموریت را به نحو احسنت به انجام برساند.

رونق بخشی به صنعت ساختمانی از اولویت ها است

عباسی در پاسخ به این پرسش که اولویت مشکلات شهری تهران چیست و شهرداری، تاکنون چه کاری را در جهت بهبود معیشت انجام داده است؟ گفت: در حال حاضر، حمل و نقل، تسهیل گری در حوزه ساخت و ساز و رونق بخشی به صنعت ساختمانی از اولویت های شورای شهر تهران است.

وی اظهار داشت: در بودجه برای شهرداری تهران قدرالسهم مساعدی پیش بینی شده است تا در حوزه حمل و نقل، اختصاص داده شود و کیفیت بخشی به زندگی شهروندان با توجه به سرانه ها در دستور کار قرار بدهد.

عباسی تصریح کرد: امیدوار هستیم که شهرداری تهران، بتواند هم بودجه انجام این کارها را تامین و هم آن ها را اجرایی کند.

اقدامات شورای شهر تهران، بصورت مستمر است

عباسی در پاسخ به این پرسش که شما به عنوان عضو شورای شهر تهران، تاکنون در حوزه وظایف نظارتی شورای شهر چه اقداماتی را در حوزه تذکر و پیگیری انجام داده اید؟ به شهردارچی (سایت بهارستان ایران)، گفت: اقدامات شورای شهر تهران در حوزه تذکر و پیگیری، بصورت مستمر است.

وی اظهار داشت: اقدامات شورای شهر نه تنها در حوزه شهرسازی بلکه در تمامی ماموریت های شهرداری تهران، بخصوص در حوزه شهرسازی بصورت مستمر انجام می گیرد.‌

این عضو شورای شهر تهران، تصریح کرد: بخشی از نظارت های شورای شهر بر عملکرد شهرداری تهران بر پایه گزارش های مردمی، شکل می گیرد.

نیاز است مدیریت شهری بیشتر تلاش کند

عباسی در پاسخ به این پرسش که عملکرد حوزه مدیریت شهری تهران در جهت کنترل ترافیک، مقابله با بحران های فوری، بهبود وضعیت معابر و مبارزه با فساد را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: مدیریت شهری راه طولانی برای بهبود عملکرد در این زمینه، پیش روی دارد و باید تلاش های بیشتری صورت بگیرد.

شهرداری تهران نظرسنجی برگزار کند

این عضو شورای ششم شهر تهران در پاسخ به این پرسش که عملکرد مدیران شهرداری در جهت معیشت حال پرسنل را چطور ارزیابی می کنید؟ به شهردارچی (سایت بهارستان ایران)، گفت: به نظر بنده، شهرداری تهران باید در این خصوص، یک نظر سنجی را برگزار کند.

عباسی اظهار داشت: اگر این نظر سنجی، نشان داد که پرسنل شهرداری تهران، از عملکرد مدیریت ناراضی هستند که باید مسوولان شهرداری برای افزایش رضایت مندی پرسنل در حوزه معیشت، اقدامات لازم را انجام بدهند.

وی تصریح کرد: اگر با برگزاری نظر سنجی از پرسنل شهرداری تهران به این نتیجه رسیدیم که پرسنل، رضایت کافی دارند؛ نشان می دهد که شهرداری تهران، ماموریت ها و وظایف خود را به درستی انجام داده است.

شهروند سپاری اولویت کمیسیون شهرسازی و معماری است

عباسی در پاسخ به این پرسش که اولویت کمیسیون متبوع شما چیست؟ گفت: اولویت کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، شهروند سپاری است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در پایان، بیان کرد: البته، علاوه بر شهروند سپاری و با توجه به نیاز شهر تهران به مسکن، ایجاد انگیزه و تولید مسکن از اولویت های کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران است.

 

منبع: شهردارچی (سایت بهارستان ایران) – سجاد صفری

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر