کد خبر: 139688
A

واکنش رئیس دیوان عدالت اداری به مرگ مهسا امینی: نباید برای این موضوع اصل نظام را هدف قرار داد

حجت الاسلام والمسلمین حکمت علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری در تبیین تفاوت اعتراض و اغتشاش و آشوب اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران از فوت خانم امینی نیز در حال بهره برداری به نفع خود هستند.

واکنش رئیس دیوان عدالت اداری به مرگ مهسا امینی: نباید برای این موضوع اصل نظام را هدف قرار داد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به موضوع مهسا امینی گفت: مردم مراقب باشند و فریب جریانات انحرافی را نخورند و برای این موضوع نباید اصل نظام را هدف قرار داد.مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به موضوع مهسا امینی گفت: مردم مراقب باشند و فریب جریانات انحرافی را نخورند و برای این موضوع نباید اصل نظام را هدف قرار داد.

حکمت علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری در تبیین تفاوت اعتراض و اغتشاش و آشوب اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران برای ناامن کردن کشور در هر مقطع و زمانی برنامه دارند و مترصد فرصتی هستند تا نقشه‌های خود را عملی سازند و از فوت خانم امینی نیز در حال بهره برداری به نفع خود هستند.

وی افزود: مردم مراقب باشند و فریب جریانات انحرافی را نخورند و برای این موضوع نباید اصل نظام را هدف قرار داد. دشمن با هدایت این جریان و انحراف آن به سمت خواسته‌ها و نقشه‌های شوم خودشان، سعی در تفرقه افکنی و ارائه رفتار‌های ساختارشکنانه و ضدیت با نظام را دارند.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به "تقدیم ۲۵۰ هزار شهید برای انقلاب اسلامی" خاطرنشان کرد: شخصیت‌های بزرگی مانند حضرت امام (ره) به عنوان بنیانگذار این انقلاب و نظام و مقام معظم رهبری را چطور می‌شود بخاطر موضوعی که در حال بررسی می‌باشد مورد هدف قرار داد و اصل نظام را زیر سوال برد. باید دشمن‌شناس بوده و در راه شهدای انقلاب و آرمان‌های آن‌ها حرکت کنیم.

مظفری در پایان با بیان اینکه باید راه سعادت و پیشرفت را زیر پرچم انقلاب و ولایت ادامه دهیم، گفت: شهدا با نثار جان خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و اکنون نیز وظیفه اصلی ما پاسداری از خون شهدا و تداوم راه آن‌ها برای صیانت از آرمان‌های انقلاب و نظام است تا زمانی که این پرچم به دست صاحب آن، امام زمان (عج) تحویل داده شود.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر